چگونه سیو پست اینستاگرام را افزایش دهیم؟

کسری حمیدی
25 May 2024
برای خواندن این مقاله 1 دقیقه زمان لازم است.

افزایش سیو پست اینستاگرام

در گذشته اولویت بیشتر کاربران اینستاگرام فقط افزایش لایک و کامنت بود. اما اکنون طبق الگوریتم اینستاگرام اهمیت سیو پست، از لایک و کامنت بیشتر شده است؛ چرا که سیو پست اینستاگرام به این منزله است که سایر کاربران آنقدر پست شما را دوست دارند که آن را ذخیره می‌کنند. در واقع این مسئله بر میزان تعامل نیز تأثیر می‌گذارد.

با ما در خرید لایک همراه باشید تا نکات و ترفندهای کاربردی که می‌توان از طریق آن‌ها، سیو پست در اینستاگرام را افزایش داد، در اختیار شما قرار دهیم.

چگونه ذخیره پست در اینستاگرام تعامل را بهبود می‌بخشد؟

بسیاری از کاربران اینستاگرام همواره تمایل دارند تا تعداد سیوهای پست خود را افزایش دهند. در واقع این مسئله به این دلیل است که تعداد سیو پست اینستاگرام، نرخ تعامل یک پست را افزایش می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا محتوایشان به افراد بیشتری در اینستاگرام نشان داده شود. این موضوع در نهایت سبب دریافت افزایش ویو اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام می‌شود.

طبق الگوریتم‌ جدید اینستاگرام، هر زمان که شخصی پست شما را ذخیره کند، سیگنالی به الگوریتم این برنامه ارسال می‌شود که محتوای شما باکیفیت بوده و شایسته ارتقاء رتبه است. به عبارت ساده‌تر، دریافت سیوهای بیشتر شما را در مرکز توجه الگوریتم اینستاگرام قرار داده و پروفایلتان را به افراد بیشتری نشان می‌دهد. 

بهبود تعامل کاربران با بالا بردن میزان سیو پست در اینستاگرام

راه‌های افزایش سیو پست اینستاگرام

روزهایی که گرفتن سیو پست اینستاگرام کار آسانی بود، گذشته است. اکنون، با بالا رفتن رقابت در این شبکه اجتماعی، افزایش ذخیره پست نسبتا دشوار است. اما نگران نباشید، زیرا در ادامه به بررسی برخی از بهترین نکاتی که به شما در بالا بردن میزان سیو پست اینستاگرام کمک می‌کند، می‌پردازیم.

1. محتوای سبز منتشر کنید

وقتی نوبت به گرفتن سیوهای بیشتر در اینستاگرام می‌رسد، در ابتدای کار باید عناصری را بشناسید که فرد را برای سیو یک پست ترغیب می‌کند. اگر محتوای پست‌های شما قابل ذخیره‌سازی یا به عبارتی همیشه سبز باشد، مطمئناً کاربران آن را برای روز مبادا ذخیره می‌کنند.

با ایجاد محتوای سبز امکان سیو اینستاگرام را بالا ببرید

چگونه محتوای سبز تولید کنیم؟

هنگامی که استراتژی محتوای خود را در نظر می‌گیرید، بهتر است روی آپلود محتوایی تمرکز داشته باشید که بتوانید از طریق آن صدا و تصویر خود را به گوش همه‌ی افراد جهان یا دست کم کاربران بسیاری برسانید.

هرچه محتوایی که آپلود می‌کنید ماندگار‌تر و بدون تاریخ انقضا باشد، شانس بیشتری برای افزایش سیو پست اینستاگرام خواهید داشت. بنابراین، کمی وقت بگذارید و بر روی این موضوع تمرکز داشته باشید.

نکته: به یاد داشته باشید که افراد محتوایی را ذخیره می‌کنند که برای طولانی مدت معتبر است و بعد از مدتی منسوخ یا قدیمی نمی‌شود. بنابراین همواره توصیه می‌شود از تولید محتوای همیشه سبز اطمینان حاصل فرمایید.

2. به اینسایت اینستاگرام توجه داشته باشید

 اینسایت اینستاگرام یکی از قابلیت‌های شگفت‌انگیز این شبکه است که به کاربران کمک می‌کند تا با بینش‌ عمیق و نکات قابل توجه، مسیر بعدی سلسله پست‌های خود را برنامه‌ریزی کنند. از طریق اینسایت اینستاگرام می‌توان فهمید که کدام یک از پست‌های شما عملکرد خوبی داشته‌اند و حتی کدام یک کامنت، سیو و لایک بیشتری گرفته اند.  

با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید تعیین کنید که در صفحه‌‌تان چه نوع محتوایی باعث تعامل بیشتر و در نهایت افزایش سیو پست خواهد شد. 

قابلیت اینسایت اینستاگرام

جالب اینجاست که می‌توانید میزان تعامل (engagement) را خودتان از طریق این فرمول ساده محاسبه کنید که عبارت است از:

engagement = (Comments Likes Saves) / (Impressions x 100)

نکته: همانطور که می‌بینید ذخیره پست در اینستاگرام رابطه‌ مستقیمی با تعامل کاربران دارد، بنابراین اینسایت اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا محتوای مخاطب‌پسندتری تولید کنید و در طول زمان، میزان سیو پست اینستاگرام را بالا ببرید.

3. از اهمیت Call to Action غافل نشوید

کال تو اکشن‌ (CTA) یا به عبارتی فراخواندن مخاطب، در اصل از کاربران می‌خواهد تا برای انجام کار خاصی دست به کار شوند. در اینستاگرام، این مفهوم می‌تواند برای گرفتن لایک، اشتراک گذاری، ذخیره پست و … باشد.

قابلیت اینسایت اینستاگرام

به جملات زیر توجه کنید:

  • لایک و سیو فراموش نشه!

  • اگه خوشت اومد لایک و سیو کن و برای دوستات بفرست.

  • این پست رو اول سیو کن و بعد ببین چون حسابی به کارت میاد.

  • این پست رو سیو کن چون ممکنه گمش کنی و بعدا پشیمون بشی!

  • یادت نره پست رو سیو کنی.

قطعا در کپشن پست‌های اینستاگرامی چنین جملات را دیده‌اید. یکی از ساده‌ترین و مستقیم‌ترین روش‌ها برای افزایش تعداد سیو پست اینستاگرام، این است که از مخاطبان خود بخواهید پست‌هایتان را ذخیره کنند. 

شواهد نشان داده است، افرادی که در کپشن یا پست خود درخواست سیو دارند، شانس بیشتری برای ذخیره پست به دست می‌آورند، چرا که گاهی فالوور اینستاگرام شما فراموش می‌کند تا پست را ذخیره کند.

4. محتوای باکیفیت و مخاطب‌پسند به اشتراک بگذارید

کیفیت و جذابیت دو مقوله‌ مهم است که مخاطب را ترغیب می‌کند تا پستی را در قسمت سیو اینستاگرام خود ذخیره کند. بنابراین، شما باید محتوایی ایجاد کنید که ماهیت فوق‌العاده‌ای داشته باشد و مخاطب را وادار به ذخیره پست کند. در ادامه به برخی از انواع محتواهای جذاب می‌پردازیم که می‌تواند برای دریافت سیوهای بیشتر موثر باشد.

1. پست‌های آموزشی

کاربران عاشق محتواهایی هستند که نه تنها پر زرق و برق و جذاب باشد، بلکه بر سطح دانش آنها نیز بیفزاید. از این رو توصیه می‌شود که حتماً در استراتژی محتوایی خود، محتوای آموزشی را نیز بگنجانید. به یاد داشته باشید که محتواهای آموزشی باید با موضوع پیج شما مرتبط باشند و برای مخاطبانتان جذاب و کمک‌کننده محسوب شوند.

پست آموزشی در اینستاگرام به منظور گرفتن سیو بیشتر

2. پست‌های الهام بخش

پست‌های الهام بخش، در اکثر مواقع می‌توانند به عنوان یک محتوای همیشه سبز به حساب آیند. جملات و حرف‌های انگیزشی مسیر زندگی و ذهنیت کاربران را تحت تاثیر قرار می‌دهند. از این رو به خوبی می‌توانید از طریق این قبیل از پست‌ها خود را به فالوورهایتان نشان داده و سیو پست اینستاگرام را از آن‌ها دریافت کنید. پست‌هایی که به کاربران انگیزه و امید می‌بخشد، بدون شک ارزش چندین چند بار دیدن را دارند، از این رو جای آن در بین پست‌های سیو شده محفوظ خواهد ماند.

3. پست‌های خنده دار

چه کسی خندیدن را دوست ندارد؟!

محتواهای طنز و پست‌های خنده‌دار و سرگرم‌کننده به شدت طرفداران زیادی دارد. اکثر افراد یا حتی شاید بتوان گفت همه عاشق محتواهایی هستند که باعث خنده آنها می‌شود؛ از این رو گاهی این پست‌ها ذخیره می‌شوند تا به دیگران نشان داده شوند.

انتشار پست‌های خنده‌دار برای افزایش سیو اینستاگرام

به همین دلیل ضروری است که در هر حوزه‌ای فعالیت می‌کنید؛ از مطالب خنده‌دار و بامزه غافل نشوید! طنزهای مرتبط با حوزه‌ کاری شما در اینستاگرام می‌تواند به شدت مخاطبانتان را ترغیب کند تا پست را ذخیره کنند و حتی آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

4. پست‌های هدف‌دار

مخاطب هدف، در واقع مخاطبی است که پست شما را ذخیره می‌کند، بنابراین محتوایی که آپلود می‌کنید باید به او مرتبط باشد. برای این که بتوانید این پست‌ها را در صفحه خود انتشار دهید، بهتر است پیش از آن با مفهوم پرسونا (مخاطب هدف) آشنا شوید و بدانید که فالوورهای شما چه چیزی را دوست دارند.

نکته: برای آشنایی با مفهوم پرسونا به اصطلاح باید کفش‌های مخاطب را به پا کنید. در واقع منظور این است که خود را به جای مخاطب گذاشته و از دریچه‌ نگاه او به مطالب نگاه کنید. به نظر شما چه مواردی برای او جذاب خواهد بود؟! پاسخ این سوال کلید حل مشکل شماست!

5.پست‌های اسلایدی

از پست‌های اسلایدی یا Carousel Post‌ها غافل نباشید! کاربران اینستاگرام از این دسته از پست‌ها خوششان می‌آید و زمان طولانی‌تری را برای بررسی آن‌ها صرف می‌کنند؛ بنابراین بهتر است این دسته از پست‌ها را نیز در پیج اینستاگرام خود قرار دهید تا فالوورهایتان بتوانند از آن لذت برده و در نهایت آن‌ها را ذخیره کنند.

افزایش ذخیره پست با گذاشتن پست اسلایدی  

5. برای انتشار مطالب پست‌ها از منابع معتبر استفاده کنید

هر اطلاعات، نکته و مطلبی که آپلود می‌کنید، باید معتبر باشد تا اعتماد بتواند به درستی، شکل گیرد. بنابراین، مطمئن شوید که قبل از آپلود کردن یک پست، به خوبی تحقیق کرده‌اید و منابعی که انتخاب می‌کنید موثق هستند. اگر مخاطبان اینستاگرامی شما بتوانند به شما اعتماد کنند، احتمال سیو پست اینستاگرام بیشتر خواهد شد.

پست کردن نقل‌قول‌ها برای افزایش سیو پست‌های اینستاگرام

شواهد نشان داده است که نقل‌قول‌ از بزرگان، ضرب‌المثل‌ها و چنین مواردی می‌توانند بسیار باارزش، مفید و تاثیرگذار باشند؛ چرا که کاربران غالبا آن‌ها را به دلایل مختلف از جمله گرفتن حس مثبت، انگیزه‌گرفتن و … ذخیره می‌کنند و یا آن را با دیگران به اشتراک می گذارند.

6. کپشن‌های جذاب بنویسید

هیچ چیز بیشتر از یک کپشن جذاب و دلنشین افراد را جذب نمی‌کند. افراد پست‌ها را ذخیره می‌کنند تا بعداً کلمه به کلمه کپشن را با دقت بخوانند. به همین دلیل بهتر است در نوشتن کپشن همه پست‌های خود هوشمندانه عمل کرده و درست نوشتن را تمرین کنید.

 بهترین کپشن‌های اینستاگرام برای سیو بیشتر پست 

نکته: کپشن‌‌ها باید به یاد ماندنی باشند تا در حافظه کاربر جای بگیرند! آنها باید احساس کنند که لازم است پست شما را ذخیره کرده تا کلماتی را که خردمندانه کنار هم چیده‌اید را از دست ندهند.

7. به جذابیت بصری پست‌ها توجه کنید

انسان‌ها زیبایی را دوست دارند و از محتواهای جذاب و چشم‌نواز نیز لذت می‌برند. اینستاگرام پر از عکس‌های پر زرق و برق و جذاب است؛ بنابراین برای این که در این عرصه‌ی رقابتی جذاب‌تر به نظر برسید، باید متفاوت ظاهر شوید. به یاد داشته باشید تصاویری که احساسات را برمی‌انگیزد قطعا سیو زیادی خواهد داشت.

 از این رو بهتر است به ویدیو یا تصویری که می‌گذارید دقت کرده و با حوصله هر چه تمام‌تر محتوای خود را تولید کنید. با خلق یک اثر هنری، شانس شما برای افزایش سیو پست در اینستاگرام  بالا خواهد رفت.

طراحی پست‌های اینستاگرام برای حوزه غذا و خوراکی جهت افزایش سیو اینستاگرام 

نکته: عکس گرفتن از سوژه‌های جذاب، تصویربرداری از زاویه‌های غیرمعمول، تلاش برای یادگرفتن مهارت موبوگرافی، ایجاد تصاویر اینفوگرافیک و در نهایت استفاده از ابزارهای عکس و فیلم و اعمال افکت‌های مناسب باعث می‌شود تا تعامل زیادی روی پست ایجاد شود.

8. خرید سیو پست اینستاگرام

اکثر مردم وقتی پس از اعمال موارد بالا به نتایج فوری دست نمی‌یابند، دچار ناامیدی می‌شوند، دست از تولید محتوا برداشته و در نهایت گاهی بیخیال صرف وقت در اینستاگرام می‌شوند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بارها تلاش کرده و هر بار تسلیم شده‌اید، پس بهتر است ذهنیت منفی را کنار بگذارید! اکنون می‌توانید برای خرید سیو پست اینستاگرام از خرید لایک اقدام نمایید. با این روش قطعا سرعت رشد شما بالاتر خواهد رفت.

خرید سیو پست اینستاگرام 

کلام پایانی

اما بدانید و آگاه باشید که موفقیت یک شبه به دست نمی آید! از این رو بهتر است تمامی نکات بالا را در نظر گرفته و یکی پس از دیگری آن‌ها را اعمال کنید تا سیو پست اینستاگرام را از سوی کاربران دریافت کنید. هدف ما همواره این است که به کاربران اینستاگرام و به کسب و کارهای مختلف کمک کنیم تا با دریافت سیوهای بیشتر، برای رشد پیج خود در اینستاگرام تلاش کنند.

امیدواریم که با این ترفندها هر چه زودتر به هدف خود برسید. بنابراین برای صرفه‌جویی در وقت، هزینه و انرژی می‌توانید با کارشناسان ما در خرید لایک در تماس باشید.

 

سوالات متداول در مورد افزایش سیو پست اینستاگرام

پست‌های آموزشی - پست‌های الهام بخش- پست‌های خنده دار - پست‌های هدف‌دار - پست‌های اسلایدی

تولید محتوای سبز - تحلیل اینسایت اینستاگرام برای تولید محتواهای جذاب‌تر - توجه به کال تو اکشن‌ها - به اشتراک گذاشتن محتوای باکیفیت و مخاطب‌پسند - انتشار مطالب از منابع معتبر - نوشتن کپشن‌های جذاب - کار کردن بر روی جذابیت بصری و دیزاین پست‌ها - خرید سیو اینستاگرام

هیچ محدودیتی برای تعداد ذخیره پست‌ها در اینستاگرام وجود ندارد. بنابراین شما می‌توانید تا جایی که می‌توانید تلاش کنید تا توجه کاربران را برای گرفتن سیو بیشتر به دست آورید.

بله، شما عزیزان می‌توانید سیوهای اینستاگرام را از ما در خرید لایک خریداری کنید. پست‌های سیو شده در اینستاگرام نشان دهنده این است که محتوای شما ارزش دو بار دیدن را دارد. به همین دلیل اینستاگرام اهمیت بالایی برای آن قائل می‌شود.

U53905766 | 24 June 2024

وقت بخیر پیج من بیزینسی هست و از روش های بالا که توضیح دادین از پست های اسلایدی و طنز استفاده کردم واقعا جواب داده و ویو بیشتری دریافت میکنم بابت این موضوع ممنونم از توضیحات خوبتون


پست های مشابه

علت‌های عدم دسترسی به قابلیت های جدید اینستاگرام
علت‌های عدم دسترسی به قابلیت های جدید اینستاگرام

اگر از کاربران اینستاگرام باشید، حتما با قابلیت‌ های جدید اینستاگرام آشنایی دارید. این شبکه ...

2024/06/24
1 دقیقه
برنامه تردز اینستاگرام و کاربردهای آن
برنامه تردز اینستاگرام و کاربردهای آن

حتماً سر و صدا و هیاهوی کاربران اینستاگرام در مورد تردز به گوشتان خورده است. توسعه‌دهندگان ه...

2024/07/01
50 ثانیه
نحوه گذاشتن لینک تلگرام در بیو اینستاگرام و استوری اینستاگرام
نحوه گذاشتن لینک تلگرام در بیو اینستاگرام و استوری اینستاگرام

تلگرام و اینستاگرام هر دو جزو شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار هستند که توجه کاربران بسیاری را به خ...

2024/07/13
30 ثانیه
آموزش تصویری گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام
آموزش تصویری گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب و پرطرفدار است که قابلیت‌های بسیاری مثل گذاشتن...

2024/07/22
30 ثانیه
نحوه اتصال توییتر به اینستاگرام
نحوه اتصال توییتر به اینستاگرام

بدون شک توییتر و اینستاگرام جزو پلتفرم‌های محبوب رسانه‌های اجتماعی هستند. با این تفاوت ...

2024/07/28
20 ثانیه
چگونه استوری اینستاگرام را پاک کنیم؟
چگونه استوری اینستاگرام را پاک کنیم؟

احتمالاً برای اکثر شما هم اتفاق افتاده باشد که به طور تصادفی یک استوری را به اشتباه بارگذاری کرده...

2024/08/04
30 ثانیه
چگونه به جداسازی حساب های اینستاگرام خود بپردازیم؟
چگونه به جداسازی حساب های اینستاگرام خود بپردازیم؟

اینستاگرام از جمله پلتفرم‌های مهم و البته بسیار محبوبی است که به کاربران خود اجازه می‌د...

2024/08/11
20 ثانیه
نگاهی کلی به تنظیمات استوری اینستاگرام
نگاهی کلی به تنظیمات استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام یکی از قسمت‌های جذاب این شبکه اجتماعی است که سادگی و کاربرپسند بودن آن سبب...

2024/08/17
1 دقیقه
تگ کردن در اینستاگرام، روش‌ها و کاربرد‌های آن
تگ کردن در اینستاگرام، روش‌ها و کاربرد‌های آن

با روی کار آمدن اینستاگرام، تحول حیرت‌انگیزی در تولید و ارائه محتوای بصری در شبکه‌های ا...

2024/08/24
30 ثانیه
تفاوت تگ و منشن در اینستاگرام
تفاوت تگ و منشن در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های اجتماعی است که همواره سعی دارد تا از طریق قابلیت‌های خود، ...

2024/09/01
20 ثانیه

لطفا صبر کنید...