چگونه آپدیت اینستاگرام را در اندروید و آیفون فعال کنیم؟

کسری حمیدی
24 June 2024
برای خواندن این مقاله 1 دقیقه زمان لازم است.

چگونه آپدیت اینستاگرام را فعال کنیم؟

اگر از کاربران فعال اینستاگرام باشید، حتما می‌دانید که این شبکه اجتماعی موفق و محبوب، به طور مکرر آپدیت‌هایی را ارائه می‌دهد. اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را به روز کنید؟

 آپدیت اینستاگرام معمولا با هدف اضافه شدن قابلیت‌های جدید به این پلتفرم انجام می‌شود، تا کیفیت استفاده از اینستاگرام را تسهیل کند. 

چنانچه قصد دارید تا با برترین قابلیت‌های اینستاگرام آشنا شوید، لازم است تا همیشه اینستاگرام خود را به آخرین نسخه از این اپلیکیشن ارتقا دهید. در ادامه با ما در خرید لایک همراه باشید تا بتوانیم شما را با نحوه آپدیت اینستاگرام در ایفون و اندروید آشنا کنیم.

آپدیت اینستاگرام از گوگل پلی در اندروید

همان­­ گونه که می‌دانید Google Play یکی از سرویس­‌های محبوب در سیستم‌عامل اندروید است. این سرویس به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند اپلیکیشن‌های دلخواه خود را از طریق آن نصب کرده و در ادامه آن را به طور مداوم آپدیت کنند. آپدیت کردن اینستاگرام و سایر اپلیکیشن­‌ها نیز از طریق گوگل پلی امکان‌پذیر است. در ادامه به آموزش مرحله به مرحله آپدیت اینستاگرام در گوشی‌های اندروید، از طریق گوگل پلی می‌پردازیم.

آپدیت اینستاگرام در گوشی‌های اندروید از طریق گوگل پلی

1. گوگل پلی را باز کنید.

2. از تب Apps، برنامه اینستاگرام را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. برای پیدا کردن اپلیکیشن مورد نظر می‌توانید از طریق نوار جستجو واژه اینستاگرام را سرچ کرده و آن را بیابید.

3. گزینه Update را انتخاب کنید تا اینستاگرام به روزرسانی شود.

نکته: چنانچه در این مرحله به جای گزینه Update گزینه Open برای شما قابل مشاهده است؛ اینستاگرام از قبل به روز شده است. همچنین اگر دکمه Install را به جای این واژه‌ها می‌بینید یعنی برنامه در حال حاضر در دستگاه شما نصب نشده است.

4. حالا منتظر بمانید تا آپدیت اینستاگرام تمام شود، سپس برای شروع استفاده از اینستاگرام با قابلیت‌های جدید، روی گزینه Open ضربه بزنید.

آپدیت اینستاگرام در آیفون

به روزرسانی اینستاگرام در آیفون نیز مشابه اندروید است. در قسمت زیر نحوه انجام کار آورده شده‌؛ فقط کافی است با آیفون یا آیپد خود به صورت مرحله به مرحله پیش بروید:

1. برنامه App Store را باز کنید.

2. از منوی پایین، روی گزینه Search که با آیکون ذره‌بین مشخص شده است، ضربه بزنید.

3. اپلیکیشن اینستاگرام را با استفاده از نوار جستجو در بالای صفحه پیدا کنید. وقتی برنامه را در نتایج مشاهده کردید، روی آن ضربه بزنید.

4. برای نصب آخرین نسخه اینستاگرام، روی Update ضربه بزنید. (در این مرحله شما می‌توانید با خیال راحت App Store را ببندید؛ چرا که اپدیت اینستاگرام حتی در صورت بستن برنامه نیز به پایان می‌رسد.)

نحوه آپدیت اینستاگرام در آیفون

نکته: اگر برنامه اینستاگرام شما از قبل به‌روزرسانی شده باشد، به جای دکمه Update، دکمه Open را خواهید دید. اگر اینستاگرام را به طور کلی بر روی گوشی موبایل یا آیپد خود نصب نکرده‌ باشید، به جای گزینه‌های بالا، دکمه Get برای نصب به چشم شما خواهد خورد که می‌توانید برای دانلود برنامه روی آن ضربه بزنید. 

5. وقتی برنامه به‌روزرسانی شد، دکمه Update به دکمه Open تغییر حالت می‌دهد. برای راه اندازی اینستاگرام با قابلیت‌های جدید می‌توانید روی آن ضربه بزنید.

بروزرسانی خودکار اینستاگرام

پیج‌های زیادی در اینستاگرام وجود دارد که از این پلتفرم برای افزایش درآمد بهره می‌برند. در رقابت بین کسب و کارهای اینستاگرامی، پیجی موفق است که زودتر از همه به قابلیت‌های جدید دسترسی پیدا کند. در صورتی که جزو اولین نفراتی باشید که از این قابلیت‌ها استفاده می‌کنید، نرخ تعامل افزایش می‌یابد و سبب افزایش فالوور اینستاگرام و رشد پیج شما می‌شود. با افزایش نرخ تعامل به صورت ارگانیک، علاوه بر پیشی گرفتن از رقبا، نیاز کمتری به خرید لایک اینستاگرام، کامنت، شیر و فالوور، نسبت به رقبا خواهید داشت.

برای اطمینان از اینکه اینستاگرام شما همیشه به روز باشد، توصیه می‌کنیم که به روزرسانی خودکار برنامه‌ها را در گوشی خود روشن کنید. به این ترتیب، لازم نیست همیشه به دنبال آپدیت برنامه‌ها به خصوص اینستاگرام به صورت دستی باشید. در ادامه به این موضوع در Android،  Ios و گوگل پلی می‌پردازیم.

به روزرسانی خودکار اینستاگرام در اندروید

مراحل اول تا سوم به روزرسانی خودکار اینستاگرام در اندروید

1. روی پروفایل یا عکس نمایه خود در پایین صفحه، سمت راست ضربه بزنید.

2. در بالا سمت راست بر روی منوی سه خطی ضربه بزنید.

3. در انتهای منو گزینه About را انتخاب کنید.

مراحل چهارم و پنجم به روزرسانی خودکار اینستاگرام در اندروید

4. از بین گزینه‌ها App Updates را بزنید.

5. در نهایت اسلایدر (دکمه لغزنده) مقابل گزینه Auto-Update Instagram را در حالت فعال حرکت دهید.

به روز رسانی خودکار اینستاگرام در گوگل پلی

چنانچه نمی‌خواهید اپلیکیشن اینستاگرام را به صورت دستی آپدیت کنید، یکی دیگر از روش‌های موجود، آپدیت خودکار این برنامه از طریق گوگل پلی خواهد بود. 

مراحل چهارم تا ششم اپدیت خودکار اینستاگرام در گوگل پلی

1. گوگل پلی را باز کنید.

2. اپلیکیشن اینستاگرام را از قسمت نوار جستجو پیدا کنید.

3. بر روی منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست، ضربه بزنید.

4. گزینه enable auto update در این قسمت برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در این جا لازم است تا تیک را در کنار آن بزنید تا به‌روزرسانی خودکار برای شما فعال شود.

مراحل چهارم تا ششم اپدیت خودکار اینستاگرام در گوگل پلی

به روزرسانی خودکار اینستاگرام در IOS

 ios آپدیت خودکار اینستاگرام در سیستم عامل

1. بر روی setting ضربه بزنید تا منویی پیش روی شما باز شود.

2. در این بخش از بین گزینه‌های منو، App store را انتخاب کنید.

3. با ورود به این قسمت، دومین گزینه که همان App Updates است را فعال کنید تا بروزرسانی اپلیکیشن‌های شما مثل اینستاگرام به صورت خودکار فعال شود.

4. اکنون صفحه اول را دوباره باز کنید و بر روی تصویر پروفایل خود در گوشه بالا سمت راست، ضربه بزنید.

5. Settings را انتخاب کنید.

  ios مراحل هفتم تا نهم اپدیت خودکار اینستاگرام در 

6. بر روی Networks preferences ضربه بزنید.

7. در نهایت گزینه Auto-update apps را انتخاب کنید.

نکته: برای این که بتوانید مدیریت بسته اینترنت خود را در دست داشته باشید، می‌توانید آپدیت خودکار اینستاگرام را از طریق هر شبکه‌ای انجام دهید یا این که فقط گزینه Wi-Fi را انتخاب کنید. 

مزایای اپدیت اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام دائماً در حال تغییر است، برای اینکه بتوانیم با این تغییرات پیش رفته و عقب نمانیم، بهتر است که همواره از آخرین نسخه این اپلیکیشن استفاده کنیم. برخی از مزایای آپدیت اینستاگرام عبارت است از:

استفاده از فناوری‌های روز دنیا

اینستاگرام به طور مداوم برنامه خود را به روز می‌کند تا از آخرین فناوری‌های‌ روز دنیا در آن استفاده کند. برای این که دست شما از این موارد کوتاه نماند، لازم است تا دائما اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

حفظ حریم خصوصی و حفظ امنیت

با آپدیت اینستاگرام به راحتی می‌توانید پچ‌های امنیتی جدید را فعال کنید. در واقع این پچ‌ها یا وصله‌ها برای محافظت از برنامه و داده‌های شما در برابر حملات مخرب کلاهبرداران و نفوذ هکرها ساخته شده‌اند.

Tag image: آپدیت اینستاگرام برای جلوگیری از حمله هکرها و حفظ حریم خصوصی

اضافه شدن قابلیت‌های جدید

گاهی با آپدیت اینستاگرام شاهد قابلیت‌های جدید در این اپلیکیشن خواهیم بود. اکثر کاربران برای دسترسی به قابلیت‌های جدید به طور مداوم اینستاگرام خود را به روز رسانی می‌کنند.

افزایش فالوور اینستاگرام به صورت ارگانیک

با به روزرسانی به موقع اینستاگرام و اضافه شدن قابلیت‌های جدید، می‌توانید زودتر از سایر پیج‌ها از این قابلیت‌ها بهره ببرید. به عنوان مثال با اضافه شدن قابلیت ریلز اینستاگرام، بسیاری از پیج‌ها با استفاده از قابلیت‌های خاص و جدید آن توانستد بازخوردهای زیادی از فالوورها دریافت کنند و پست‌های ریلز خود را وارد اکسپلور کنند.

این پیج‌ها با ورود ریلز خود به اکسپلور و قرار گرفتن در معرض دید میلیون‌ها کاربر، فالوورهای خود را به صورت انفجاری و ارگانیک افزایش داده و نیاز به خرید فالوور اینستاگرام را نسبت به رقبای خود کاهش دادند.

رفع اشکالات 

در برخی موارد آپدیت‌ اینستاگرام برای رفع مشکلات این برنامه ارائه می‌شود. اگرچه ممکن است رفع اشکالات اینستاگرام مثل ارائه قابلیت‌های جدید برای کاربران قابل مشاهده نباشد، اما به همان اندازه دارای اهمیت است. در واقع آپدیت اینستاگرام گاهی کمک می‌کند تا کاربران در استفاده از برنامه‌ خود مشکلی نداشته باشند و مشکلات آن‌ها در صورت وجود، برطرف شود.

جمع‌بندی

در پایان باید گفت که آپدیت اینستاگرام امری ضروری است و در هر زمان که آپدیت جدید در دسترس باشد، بهتر است بلافاصله برنامه به روز رسانی شود. 

برای این که بتوانید به عنوان کاربر اینستاگرام از تمامی امکانات این برنامه و قابلیت‌های جدید بهره‌ ببرید و در دام کلاهبرداران و باگ‌های این اپلیکیشن گرفتار نشوید، بهتر است که همیشه از نسخه بروز آن استفاده کنید. 

با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر مثل App Store، Google play و حتی فروشگاه‌های داخلی مثل بازار و مایکت نیز می‌توانید اینستاگرام را به روزرسانی کنید. برای ارتباط با ما در خرید لایک بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

سوالات متداول

یکی از دلایل اصلی که کاربران نمی‌توانند از قابلیت‌های جدید اینستاگرام استفاده کنند، آپدیت نبودن این برنامه است.

با مراجعه به گوگل پلی، اپ استور، بازار و مایکت می‌توان این برنامه را اپدیت کرد. نحوه بروزرسانی اینستاگرام در این مقاله آورده شده است.

به روزرسانی اینستاگرام در آیفون و اندروید به شکل زیر است: App Store (iOS) یا Play Store (Android) >پیدا کردن اینستاگرام از طریق نوار جستجو > Update.

بله، می‌توان بدون نیاز به آپدیت دستی اینستاگرام، آن را به‌ طور خودکار به‌روز کرد. خوشبختانه در هر دو سیستم عامل iPhone و Android این قابلیت امکان پذیر است.

در هر زمان که آپدیت جدید در دسترس باشد، بهتر است بلافاصله برنامه اینستاگرام به روزرسانی شود.

پست های مشابه

نگاهی کلی به تنظیمات استوری اینستاگرام
نگاهی کلی به تنظیمات استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام یکی از قسمت‌های جذاب این شبکه اجتماعی است که سادگی و کاربرپسند بودن آن سبب...

2024/08/17
1 دقیقه
تگ کردن در اینستاگرام، روش‌ها و کاربرد‌های آن
تگ کردن در اینستاگرام، روش‌ها و کاربرد‌های آن

با روی کار آمدن اینستاگرام، تحول حیرت‌انگیزی در تولید و ارائه محتوای بصری در شبکه‌های ا...

2024/08/24
30 ثانیه
تفاوت تگ و منشن در اینستاگرام
تفاوت تگ و منشن در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های اجتماعی است که همواره سعی دارد تا از طریق قابلیت‌های خود، ...

2024/09/01
20 ثانیه
آموزش رفع شادوبن اینستاگرام؛ چگونه از محدود شدن در اینستاگرام خارج شویم
آموزش رفع شادوبن اینستاگرام؛ چگونه از محدود شدن در اینستاگرام خارج شویم

تا به حال اتفاق افتاده که پستی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، ولی بعد از مدتی کسی آن را لایک...

2024/09/08
1 دقیقه
آموزش فعال کردن پرچم گذاری (flag for review) در اینستاگرام
آموزش فعال کردن پرچم گذاری (flag for review) در اینستاگرام

در آپدیت جدید اینستاگرام، قابلیت جدیدی به نام Flag for review، به معنی پرچم گذاری برای بررسی اینس...

2024/09/16
40 ثانیه
منشن در اینستاگرام چیست؟ | آموزش تصویری منشن کردن
منشن در اینستاگرام چیست؟ | آموزش تصویری منشن کردن

یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام که روزانه میلیون‌ها کارب...

2024/09/23
50 ثانیه
محدودیت منشن در اینستاگرام | تنظیمات تگ در اینستاگرام
محدودیت منشن در اینستاگرام | تنظیمات تگ در اینستاگرام

کلمه منشن به طور کلی به معنای اشاره کردن است. زمانی که شما کسی را در اینستاگرام منشن می‌کنید...

2024/09/23
1 دقیقه
چگونه زمان استوری اینستاگرام را زیاد کنیم؟ / آموزش بالا بردن تایم استوری اینستاگرام
چگونه زمان استوری اینستاگرام را زیاد کنیم؟ / آموزش بالا بردن تایم استوری اینستاگرام

زمانی که اینستاگرام استوری را معرفی کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد که استوری‌ گذاشتن در اینست...

2024/09/28
50 ثانیه
لیست هشتگ‌ها و کلمات ممنوعه اینستاگرام در سال ۲۰۲۴
لیست هشتگ‌ها و کلمات ممنوعه اینستاگرام در سال ۲۰۲۴

پیش از این که در اینستاگرام، پست، استوری و حتی کامنت بگذارید، باید به قوانین و خطوط قرمز اینستاگر...

2024/10/06
40 ثانیه
چرا استوری اینستاگرام بالا نمی‌آید؟ | رفع مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام
چرا استوری اینستاگرام بالا نمی‌آید؟ | رفع مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام

بارگذاری و لود نشدن استوری اینستاگرام، یکی از مشکلاتی است که همیشه کاربران اینستاگرام با آن مواجه...

2024/10/13
1 دقیقه

لطفا صبر کنید...