چگونه به راحتی فالوورهای اینستاگرام بیشتری به دست آوریم؟ (2022)

خریدلایک kharidlikes
20 June 2023
برای خواندن این مقاله 50 ثانیه زمان لازم است.

افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام تا سال 2022 دارای 1.2 میلیارد کاربر فعال است و همچنان در حال رشد است. این پلتفرم شبکه های اجتماعی بر روی تصویر و ویدئو تمرکز می کند و به مکانی رقابتی تر برای شنیدن صدای شما و جذب فالوورهای مورد نیاز برای رشد کسب و کار، نشان دادن نام تجاری یا به اشتراک گذاری هدف شما تبدیل شده است.

برخی از کاربران اینستاگرام نیز به دنبال فالوورهای بیشتری هستند تا افراد همفکر بیشتری پیدا کنند که علایق مشابهی دارند و لزوماً به دنبال رشد تجارت نیستند. برنامه اینستاگرام و چند ایده خلاقانه را آماده کنید چرا که ما می توانیم با استفاده از برخی از ویژگی های جدید اینستاگرام به شما کمک کنیم با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

ما همچنین چند روش آسان جذب فالوور را مورد بحث قرار می‌دهیم. اگرچه می توانید از ما فالوور اینستاگرام بخرید، اما در این راهنما، 13 روش رایگان برای افزایش مخاطبان اینستاگرام شما را مورد بررسی قرار می دهیم.

1. استفاده از Reels اینستاگرام

تصور کنید بتوانید تبلیغاتی در مورد خودتان یا برندتان ایجاد کنید تا همه در اینستاگرام ببینند. اینستاگرام اخیرا قابلیت جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران امکان اشتراک گذاری ویدیوهای 30 ثانیه ای را با موسیقی با استفاده از کتابخانه موسیقی اینستاگرام ارائه می دهد.

Reel ها کجا هستند؟

ویژگی Reels به‌عنوان دکمه مرکزی به‌طور برجسته در اپلیکیشن موبایل قرار می‌گیرد و مطمئناً توجه کاربران جدید را به خود جلب می‌کند. همه کاربران Reels را می بینند، نه فقط دنبال کنندگان فعلی شما. با نشان دادن Reel های خود به همه کاربران، Reels این امکان را ارائه می دهد که با استفاده از خلاقیت خود و موسیقی موجود، به سرعت محتوای شما پخش ویروسی شود.

چیزی جذاب و منحصر به فرد بسازید و خود را در مقابل چشمان افرادی قرار دهید که به زودی می توانند فالوورهای شما باشند.

یک Reel کوتاه اینستاگرام می تواند راهی موثر برای ساختن یک ویدیوی بزرگتر باشد. از آنجایی که Reel ها به افرادی که به محتوای مشابه علاقه دارند و نه لزوماً فقط دنبال کنندگان شما ارائه می شوند، می توانید نگاهی گذرا به یک ویدیوی طولانی تر بندازید که می تواند منجر به تبدیل شدن یک کاربر اینستاگرام به دنبال کننده شما شود. همچنین توصیه می کنیم برای افزایش بیشتر شانس دسترسی به صفحه اکسپلور، سرویس ویو اینستاگرام را خریداری کنید.

همانطور که در بالا توضیح داده شد، در اینجا یک مثال برای شما آورده شده است:

  • یک ویدیوی کوتاه در مورد یک موضوع ایجاد کنید. جزئیات زیادی را فاش نکنید به آنها بگویید پروفایل یا کانال ما را بررسی کنند.
  • ویدیو را به صورت Reel ارسال کنید.
  • کاربران اینستاگرام که فالوور فعلی شما نیستند ویدیو را می بینند.
  • مرحله بعدی درباره ساخت IGTV خودتان را بخوانید.
  • تکرار مراحل

مجموعه های IGTV خود را بسازید

ساخت مجموعه اینستاگرامی این امکان را به شما می دهد که با ساخت مجموعه برای فالوورهای خود فالوورهای جدیدی به دست آورید. در حال حاضر افراد بیشتری در طول قرنطینه های اخیر برای سرگرمی به پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام متکی هستند.

ارائه یک سری ویدیو در مورد چیزی که به آن اهمیت می دهید به کاربران اینستاگرام دلیلی برای دنبال کردن شما می دهد. ویدیوها همچنین در اینستاگرام تعامل بیشتری کسب می‌کنند و احتمالاً فالوورهای جدیدی را به پروفایل شما هدایت می‌کنند.

ایده ها

یکی می‌تواند یک مجموعه آشپزی یا مد بسازد و توانایی‌های خود را در نحوه درست کردن و پختن پاستا نشان دهد، یا یک سری ویدیو بسازد تا لباس افراد مشهور مورد علاقه‌تان را با استفاده از برندهای مقرون‌به‌صرفه‌تر تکرار کند.

پیدا کردن IGTV با پروفایل شما با تب TV اینستاگرام بسیار آسان است. کاربران شما به راحتی محتوای جدید را از کانال IGTV شما پیدا خواهند کرد.

2. فراگیر و متنوع باشید

گنجاندن همه افراد در اینستاگرام هم بسیار مفید و هم آسان است. برخی از کاربران دارای ناتوانی شنوایی و بینایی هستند. فیس بوک همچنین گزارش می دهد که 85 درصد از محتوای ویدیویی و صوتی در حالت بی صدا پخش می شود. ویدیوهای خود را به طور خودکار در IGTV زیرنویس کنید – اینستاگرام  16 زبان را ارائه می دهد!

چگونه فالوورهای شما ویدیوها را تماشا می کنند؟

کاربران بیشتر تمایل دارند تا ویدئو ها را بدون صدا و با زیر نویس تماشا کنند، به خصوص اگر در محل کارشان باشند یا نخواهند با ایجاد سر و صدا سکوت دیگران را مختل کنند. همچنین مهم است که واضح صحبت کنید تا زیرنویس‌های شما واضح و قابل درک باشند. صدای شما همیشه نباید به معنای واقعی کلمه شنیده شود، می توانید مطمئن شوید که حداقل خوانده می شود!

ایجاد این تغییرات یک راه بسیار ساده و آسان برای افرادی است که ممکن است قبلاً برای دسترسی به ویدیوهای شما مشکل داشته اند.

مشکلات اجتماعی

صحبت کردن درباره هدفی که به آن اعتقاد دارید به شما کمک می‌کند با جوامع مشابه ارتباط برقرار کنید و وفاداری به برندتان را افزایش دهید، برای این کار سعی کنید مخاطبان خود را از نظرات خود درباره مسائل اجتماعی و سیاسی آگاه کنید.

از جمله دیگر اقداماتی که می توانید برای درگیر شدن کاربران با محتوا و پیجتان انجام دهید، این است که درباره موسسات خیریه و مکان‌هایی که مردم می‌توانند داوطلب شوند تا عملی را انجام دهند یا کمک مالی کنند، صحبت کنید.

مثال مدنی - انتخابات

مثلاً در مورد رای دادن در انتخابات اظهار نظر کنید. به دنبال کنندگان در مورد اهمیت کمک به انتخاب نمایندگان بگویید. شما مجبور نیستید بگویید به چه کسی رای می دهید.

توجه به هنجار های اجتماعی و پرداختن به آنها

تقریباً سه چهارم کاربران اینستاگرام و شبکه های اجتماعی انتظار دارند که شرکت های بزرگ در مورد مسائل مهم موضع گیری کنند و شما به راحتی می توانید مواضع خود را با شرکت های بزرگ هماهنگ کنید تا در مورد خود و اعتقادات خود صحبت کنید.

3. با میکرو اینفلوئنسرها کار کنید

برخی از اینفلوئنسرهای مورد علاقه شما میلیون ها دنبال کننده دارند. آنها همچنین انگیزه زیادی برای کمک به ارتقای شما ندارند و احتمال کمتری وجود دارد تا شما بتوانید با آن ها کار کنید.

میکرو اینفلوئنسر چیست؟

میکرو اینفلوئنسرها افرادی با 10000 تا 100000 فالوور هستند و اغلب تعامل بهتری نسبت به اینفلوئنسرهای بزرگتر ارائه می دهند. اینفلوئنسرهای خرد اغلب علایق خاصی را ارائه می دهند و زمان بیشتری را صرف تعامل با هر دوی شما می کنند و مخاطبان خود تشویق به دنبال کردن شما می کنند.

چه چیزی باید بخواهم؟

از آن ها بخواهید پستی را به اشتراک بگذارید که هم کاربران شما و هم کاربران آنها به آن محتوا علاقه مند باشند، سپس از تعاملی که توسط یک اینفلوئنسر کوچک ارائه می شود که سعی نمی کند با میلیون ها دنبال کننده همراه باشد، استفاده کنید.

به بیان ساده، شما شانس بیشتری برای ارتباط با اینفلوئنسرهای میکرو نسبت به اینفلوئنسرهای بزرگتر دارید، و آنها اغلب در مورد موضوعات مشابه با موضوعات شما بحث می کنند، ارتباطات آنها می تواند فالوورهای بیشتری را برای شما فراهم کند.

4. محتوای قابل اشتراک گذاری معتبر ایجاد کنید

محتوای معتبر به سادگی به روی دنبال کنندگان شما باز می شود. افکار خود را اعم از مثبت، منفی، عجیب و غریب یا علایق مختلف به اشتراک بگذارید - احساسات واقعی خود را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. آنها می دانند که شما نیز یک انسان هستید و از شفافیت شما قدردانی می کنند.

الگوریتم اینستاگرام پست هایی با تعامل زیاد را ترجیح می دهد و یک پست صمیمانه راهی آسان و واقعی برای یافتن خود در صفحه اکسپلور است تا محتوای شما توسط کاربران جدید کشف شود. همچنین می‌توانید لایک‌های اینستاگرام را از ما خریداری کنید تا شانس خود را برای دسترسی به فید اکسپلور افزایش دهید.

5. خودتان باشید

از آنجایی که کاربران همچنین می‌خواهند با پست‌های انسانی و شفافی که شما می‌گذارید تعامل داشته باشند، مطمئن شوید که برای تشویق به برقراری ارتباط به برخی از پیام‌ها و پاسخ‌های مستقیم پاسخ دهید. تعامل مستقیم به کاربران می‌گوید که به آن ها اهمیت می‌دهید و می‌تواند منجر به دنبال‌کنندگان بیشتر شود.

مشکلاتی را که اکثر افراد درک می کنند را به اشتراک بگذارید. شما می توانید در مورد ناامیدی های پختن یک وعده غذایی سالم، نکات مثبت در مورد شخص دیگری در زندگی خود، یا افکار در مورد آینده صحبت کنید. این موارد بیشتر از هر چیزی کارساز است.

فقط واقعی باش. همچنین می‌توانید چالش های خود را با سایر کاربران اینستاگرام که راه‌حل‌هایی برای برخی از مشکلات ارائه می‌دهند را نمایش دهید تا هر دو برند شما فالوور پیدا کنند.

6. محتوای اینستاگرام را در پلتفرم های دیگر تبلیغ کنید

برخی از شبکه های اجتماعی شما به هم متصل می شوند و می توان از آنها برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام استفاده کرد. ایجاد حساب کاربری با شبکه‌های محبوب و رو به رشد TikTok و Pinterest می‌تواند منجر به افزایش فالوور شود.

TikTok و Pinterest اتصال حساب اینستاگرام خود را برای یافتن افراد همفکر در چندین شبکه اجتماعی و افزایش مخاطبان خود آسان می کنند. از پست‌های درون TikTok و Pinterest استفاده کنید تا محتوای انحصاری یا خاص را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

شما ابزارهای زیادی دارید

از هر روش ارتباطی که دارید استفاده کنید - از ایمیل گرفته تا وب‌سایت خودتان تا افراد را به اینستاگرام خود متصل کنید و فالوورهای بیشتری را بدون توجه به اینکه از کدام کانال وارد شده‌اند پیدا کنید.

چندین حساب، شبکه های متعدد

بسیاری از افراد از چندین شبکه اجتماعی استفاده می کنند و ممکن است به هر دلیلی شما را در شبکه های دیگر پیدا نکرده باشند. پیوند دادن پروفایل های دیگر به اینستاگرام خود - و برعکس، می تواند همه شبکه های شما را رشد دهد.

7. کپشن های دقیق بنویسید

در حالی که واضح است که تصاویر و ویدیوها در اینستاگرام بسیار مهم هستند، نوشتن کپشن های دقیق نیز فالوورهای بیشتری را جذب می کند. طول کپشن در سال های اخیر در اینستاگرام دو برابر شده است. به‌عنوان موضوع اشتراک‌گذاری احساسات شخصی، شرح‌های دقیق می‌توانند هر چیزی از فرآیند پروژه کاری شما گرفته تا احساسات گسترده شما در مورد یک موضوع باشد.

جزئیات را به مسائل مرتبط کنید

شرح‌های تفصیلی نیز به خوبی با مسائل اجتماعی و سیاسی ارتباط دارند. در حین ارائه آمار یا اطلاعات دیگر، یک عبارت ساده را به یک ارتباط شخصی در مورد یک موضوع عدالت اجتماعی متصل کنید. نظر و احساسات خود را در مورد یک موضوع درج کنید. در صورت امکان، داستانی از زندگی خود متناسب با آن موقعیت خاص تعریف کنید.

به کاربران بگویید که چه احساسی دارید اینگونه آن ها با شما ارتباط بیشتری برقرار کرده و احتمال اینکه شما را دنبال کنند بیشتر خواهد شد. کپشن ممکن است طولانی به نظر برسد، اما اشکالی ندارد. با توجه به افزایش اخیر در اندازه میانگین عنوان، یک عنوان طولانی و خوب می تواند برای کاربر ارزش خواندن داشته باشد.

کپشن ها به شما در جستجو کمک می کنند

کپشن های طولانی‌تر و دقیق‌تر نیز باعث می‌شوند جستجوی بیشتری داشته باشید. استفاده ساده از کلمات کلیدی معنی دار در کپشن به کاربران اینستاگرام این امکان را می دهد که در هنگام استفاده از اینستاگرام، محتوا و محصولات شما را راحت تر پیدا کنند. به عنوان مثال، می‌توان یک جفت کفش را با استفاده از صفات و ویژگی‌های بسیار، از رنگ و سبک، توصیف کرد و به کاربران گفت که کفش‌ها چقدر احساس راحتی می‌کنند.

8. پروفایل خود را قابل جستجوتر کنید

اینستاگرام مانند گوگل مثل یک موتور جستجو و پروفایل شما به عنوان یک وب سایت کار می کند. موتورهای جستجو با کلمات کلیدی، مرتبط هستند، کلمات رایجی که کاربران برای یافتن موضوعات وارد می کنند. مانند گوگل، مرتبط ترین کلمات به جستجوی کاربر شما در ابتدا لیست جستجو و بیشتر ظاهر می شود. به سادگی قرار دادن کلمات کلیدی در نام و بیوگرافی خود می تواند منجر به دنبال کننده های بیشتری شود که به دنبال عبارات خاصی هستند و رتبه بهتری در الگوریتم اینستاگرام کسب کنید.

با پروفایل اینستاگرام خود مانند یک وب سایت رفتار کنید

یک روش بسیار ساده این است که بدانید کدام کلمات و اصطلاحات مربوط به جایگاه شما هستند، جستجو در اینستاگرام برای تخصص شما است. کلمات مشابه با موضوع خود را پیدا کنید و از آنها در پروفایل خود استفاده کنید. اگر یک عکاس خانوادگی هستید، می‌توانید از عباراتی مانند «دوربین»، «عکس‌های خانوادگی» و «خاطرات» استفاده کنید، فقط برای شروع و عمیق‌تر کردن هر چیزی که می‌خواهید درباره خودتان بیان کنید.

جستجوی کاربران - خودتان را پیدا کنید

هنگامی که کاربران موضوع شما را جستجو می کنند، به احتمال زیاد فالوورهای جدیدی به دست خواهید آورد زیرا کلمات کلیدی خاصی را در پروفایل خود مرتبط با جستجوی آنها قرار داده اید.

یکی از روش‌های مورد علاقه متخصصان این است که اطلاعات مربوط به جایگاه خود را در قسمت نام کاربری و نام خود بگنجانید. هر دو فیلد قابل جستجو هستند و به راحتی برای فالوورهای ورودی قابل مشاهده هستند مثل  jlo | singer. مانند گوگل، این روش‌ها برای بهینه‌سازی پروفایل شما می‌توانند تنها با افزودن کلمات مرتبط، شما را به بالای نتایج جستجوی اینستاگرام هدایت کنند.

ایجاد تغییرات کوچک در پروفایل خود یکی از ساده ترین راه ها برای استفاده از جستجو و الگوریتم های اینستاگرام است. این بهینه سازی حتی نیازی به ساخت محتوای جدید ندارد.

9. لایو اینستاگرام!

اینستاگرام قابلیت های زیادی را ارائه می دهد. Live به شما امکان می دهد یک جریان ویدیویی زنده و ویرایش نشده را با نظرات و تعاملات زنده برقرار کنید. شما می توانید یک نسخه نمایشی محصول ارائه دهید، یک مهارت را نشان دهید یا در مورد هدف مورد علاقه خود به روشی معتبر صحبت کنید در حالی که مخاطبان شما بلافاصله با شما تعامل دارند.

زندگی آسان است

یک ویدیوی زنده هنوز به تخصص فنی زیادی نیاز ندارد. ویدیوی خام از شما که دانش خود را نشان می‌دهد، شما را انسانی‌تر و واقعی تر نشان می دهد و می‌تواند تا حدی حس اعتماد کاربران را، حتی زمانی که به خوبی برنامه‌ریزی شده باشد، برانگیزد.

10. ایجاد یک چالش یا بازی – چیزی برای تعاملی

چالش‌ها به برندها و کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد تا راه‌های منحصربه‌فردی برای گسترش برند خود ایجاد کنند.

سرگرمی را در مواقع سخت‌ و بحرانی فراهم کنید

در طول قرنطینه های اخیر، کاربران اینستاگرام بازی های آنلاین را همراه با پیش بینی برندگان برای ایجاد چالش ها و تعامل برای به دست آوردن فالوورهای جدید ارائه کرده اند. یکی از کاربران پینگ پنگ تعاملی ارائه کرد و به سرعت به ۱۰۰۰۰۰ بیننده برای یک بازی رسید.

نمونه های موثر

یک هشتگ بسازید یا راهی برای برندسازی رویداد خود بیابید تا فوراً در بین فالوورهای خود قابل تشخیص باشد. وقتی فالوورهای شما تماشا می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند، تعامل شما افزایش می‌یابد و احتمالاً دنبال‌کنندگان جدیدی نیز پیدا می‌کنید.

به یک ایده خلاقانه و آسان برای دیگران فکر کنید و از کاربران بخواهید چالش شما را به اشتراک بگذارند. آیا بازی ای دارید که ساخته اید و با دوستان و خانواده بازی می کنید؟ آن را در اینستاگرام دوستانه ارائه کنید و از آن استفاده کنید!

11. هشتگ خود را بسازید

بسیاری از اینفلوئنسرها و کسب‌وکارها از هشتگ‌ها برای ایجاد راهی به یاد ماندنی و مختصر برای جستجو، به خاطر سپردن و تعامل با کاربران استفاده می‌کنند. هشتگی ایجاد کنید که مختص شما و کسب و کار یا جایگاه شما باشد. کاربران را تشویق کنید تا هشتگ شما را به اشتراک بگذارند و جایزه ای ارائه دهید.

اگر شخصی با استفاده از هشتگ شما محتوای جالبی ایجاد کند، به شما کمک کرده تا فالوورهای بیشتری کسب کنید.

12. میم هایی ایجاد کنید که مخاطبان شما آن را درک کنند

میم های مارک دار با فرهنگ عامه پسند راهی سریع و موثر برای تولید محصول و علاقه به برند هستند. در حالی که تعریف میم متفاوت است، معمولاً به سادگی از یک مرجع فرهنگ عامه استفاده می‌کند و آن را ویرایش می‌کند تا هدفی متفاوت را توصیف کند، مانند شادی یا احساسات در مورد یک شخص، محصول یا فقط یک احساس.

این نحوه ارتباط ماست

اکثر کاربران جوان از میم‌ها برای برقراری ارتباط هم از طریق رسانه‌های اجتماعی و هم با دوستان به طور منظم استفاده می‌کنند. برخی از میم‌های متداول عبارتند از زمانی که میم احساسات واضحی را بیان می‌کند، یا زمانی که از کاغذ یا شیئی استفاده می‌کنند که می‌توانید به راحتی متن را به آن اضافه کرد. اتصال به نمایش‌ها یا ایده‌های پرطرفدار اخیر می‌تواند به ویژه برای یافتن دنبال‌کنندگان بیشتر مفید باشد که بتوانید آنها را بخندانید، فکر کنید - و از حضور خود در اینستاگرام بیشتر آگاه شوید.

افرادی را پیدا کنید که شبیه شما هستند

کاربران اینستاگرام تمایل به دنبال کردن میم‌ها دارند، زیرا بینش‌هایی را به افرادی با حس شوخ طبعی یا علایق ارائه می‌دهند. مولدهای میم نیز به صورت آنلاین در بسیاری از وب سایت ها در دسترس هستند تا به شما در تولید آن کمک کنند. برای ایجاد یک میم موثر نیازی به مهارت های فتوشاپ ندارید. از یک برنامه سازنده تصویر ساده دیگر برای افزودن فیلترها و رنگ هایی که با برند فعلی شما مطابقت دارند، استفاده کنید تا مردم آن ها را مختص شما تشخیص دهند.

13. با برندها ارتباط برقرار کنید

در حالی که سعی می کنید اینستاگرام خود را بسازید و فالوورهای بیشتری به دست آورید، می توانید با برندهای دیگر ارتباط برقرار کنید. مارک‌هایی را پیدا کنید که افکار، ایده‌ها و باورهای مشابهی را ارائه می‌دهند و مخاطبانی مشابه مخاطبان خود پیدا خواهید کرد تا اشتراک‌گذاری یک پست برای هر دوی شما مفید باشد. بسیاری از برندها در حال حاضر فالوورهای درگیر شده ای دارند.

بسیار  به صرفه است

ارتباط با برندهای دیگر نیز کارآمدتر و ارزان تر است. به‌جای خرید پست‌های تبلیغاتی یا حمایت‌شده ، می‌توانید تبلیغات خلاقانه خود را از طریق همکاری با کاربران مشابه انجام دهید و به مخاطبان خود اجازه دهید محصولات شما را امتحان کنند تا آنها نیز بتوانند شما را تبلیغ کنند.

نتیجه

اینستاگرام مانند همه رسانه‌های اجتماعی، در ارتباط با آموزش و سرگرم کردن افراد دیگر در رسانه‌های اجتماعی است. برای ساخت فیلترها، مجموعه های IGTV یا ایجاد ارتباط با مشاغل و برندها به تخصص فنی نیاز ندارید.

ساده ترین راه برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر می تواند به سادگی خلاق و معتبر بودن باشد و در عین حال نکات مفیدی را از طریق ویدیو و تصاویر ارائه دهید. معرفی خود به عنوان انسانی که خواهان ارتباط است نیز می تواند هنگام آماده شدن برای تعامل با کاربران جدید و فعلی که اشتراکاتی دارند بسیار مفید باشد. درک اینکه کاربران شما به دنبال چه چیزی هستند و تطبیق آن کلمات و موضوعات در پروفایل شما نیز می تواند باعث جستجوی بیشتر شما شود.

همچنین، به ویژگی‌های جدید در اینستاگرام و اینکه چگونه به شما کمک می‌کنند ایده‌ها را به اشتراک بگذارید و بیشتر اوقات خود را در مقابل کاربران جدید ببینید، نگاه کنید. صرفاً ترکیب خلاقیت و یافتن مخاطب مناسب، تعداد فالوورهای اینستاگرام شما را به سرعت افزایش می دهد.

اینستاگرام راه‌های واضحی برای یافتن فالوورهای بیشتر با استفاده از ویدیوهای کوتاه ارائه می‌کند تا به روابط طولانی‌مدت با کاربران منجر شود. دوربین و تلفن خود را آماده کنید، از نکات ما استفاده کنید و برای ارتباط با دنبال کنندگان جدید خود آماده شوید.

U54741925 | 10 March 2024

حتما از روش لایو اشتراکی استفاده کنید فالوورتون خیلی زود رشد میکنه


Reply to: @U54741925
(Admin) خریدلایک kharidlikes | 11 March 2024

ممنون از پیشنهاد و بازخورد ارزشمند شما! خوشحالیم که روش لایو اشتراکی برای شما موثر بوده و شاهد رشد سریع فالوورهایتان بوده‌اید. به اشتراک گذاشتن تجربیات مثبت خود با دیگران می‌تواند به آنها کمک کند تا روش‌های جدیدی برای توسعه حضور آنلاین خود کشف کنند.


masih cp | 11 May 2022

من چند تا از روش های بالا رو برای پیج خودم امتحان کردم اما سریع ترین اون ها استفاده از تبلیغات و خرید فالوور بود.


پست های مشابه

آموزش افزایش حداکثر زمان ریلز اینستاگرام
آموزش افزایش حداکثر زمان ریلز اینستاگرام

ریلز اینستاگرام یکی از بهترین قابلیت‌های این شبکه‌های اجتماغی محبوب است. از ویژگی ریلز ...

2024/03/02
30 ثانیه
۷ تفاوت ریلز با استوری اینستاگرام در بروزرسانی جدید
۷ تفاوت ریلز با استوری اینستاگرام در بروزرسانی جدید

تفاوت ریلز و استوری در اینستاگرام می‌تواند در انتخاب بهترین روش ارائه محتوا بسیار تاثیرگذار ...

2024/03/09
50 ثانیه
روش‌های موثر برای رفع مشکل ریلز اینستاگرام
روش‌های موثر برای رفع مشکل ریلز اینستاگرام

یکی از سوالات متداولی که این روزها از سوی برخی از کاربران اینستاگرام پرسیده می‌شود، این است ...

2024/03/09
1 دقیقه
نحوه فعال سازی موزیک ریلز اینستاگرام
نحوه فعال سازی موزیک ریلز اینستاگرام

هنگامی که اینستاگرام برای اولین بار قابلیت Reels را راه اندازی کرد، کاربران برای فعال‌سازی م...

2024/03/09
50 ثانیه
چگونه مشکل کپی رایت موزیک اینستاگرام را حل کنیم؟
چگونه مشکل کپی رایت موزیک اینستاگرام را حل کنیم؟

اینستاگرام یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی است که تاکنون مورد توجه مخاطبان قرار گرف...

2024/03/09
50 ثانیه
قابلیت ویرایش پیام‌های دایرکت اینستاگرام به این شبکه اجتماعی محبوب اضافه شد
قابلیت ویرایش پیام‌های دایرکت اینستاگرام به این شبکه اجتماعی محبوب اضافه شد

در آپدیت جدید شرکت مادر اینستاگرام یعنی متا، قابلیت ویرایش پیام‌های دایرکت اینستاگرام به این...

2024/04/03
20 ثانیه
علل کم بودن بازدید استوری اینستاگرام چیست؟
علل کم بودن بازدید استوری اینستاگرام چیست؟

هیچ چیز بدتر از این نیست که در پی تلاش برای تولید محتوا و گذاشتن استوری در اینستاگرام با کم بودن ...

2024/04/20
50 ثانیه
ری اکشن تلگرام چیست؟ روش‌های افزایش ری اکشن تلگرام
ری اکشن تلگرام چیست؟ روش‌های افزایش ری اکشن تلگرام

ری اکشن تلگرام یکی از جذابترین قابلیت‌های این برنامه پرمخاطب است که امکان تعامل بیشتر کاربر ...

2024/04/21
1 دقیقه
نکاتی طلایی در مورد الگوریتم ریلز اینستاگرام
نکاتی طلایی در مورد الگوریتم ریلز اینستاگرام

پیروی از قوانین و الگوریتم ریلز اینستاگرام، شبیه به تیراندازی به یک هدف متحرک است! درست زمانی که ...

2024/04/28
40 ثانیه
بازیابی ریلز اینستاگرام به صفحه اصل
بازیابی ریلز اینستاگرام به صفحه اصل

بازیابی ریلز اینستاگرام چگونه است؟ در برخی مواقع ممکن است به صورت کاملا ناگهانی، ریلز اینستاگرام ...

2024/04/28
50 ثانیه

لطفا صبر کنید...