هفت روش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام در سال 2023

مهسا خادمی
01 January 2024
برای خواندن این مقاله 40 ثانیه زمان لازم است.

روش‌های رایگان و پولی به دست آوردن فالوور اینستاگرام

آیا به دنبال روش‌های جالبی هستید تا رشد اکانت اینستاگرام خود را در سال 2023 افزایش دهید؟ کلید موفقیت در پیروی و درک ترندهای کنونی اینستاگرام است که به تغییرات الگوریتم آن پاسخ می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید با خرید فالوور اینستاگرام و در نهایت افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام شما، می‌تواند به راحتی به شناخت برند، ایجاد رابطه و جلب مشتری بیشتر برای کسب‌و‌کار شما کمک کند. بنابراین در این مقاله شما را با 10 روش مختلف رایگان و پولی برای جذب بیشتر فالوور در اینستاگرام و داشتن فالوور باکیفیت آشنا می‌کنیم 

پس شروع کنیم و اکانت اینستاگرام شما را در سال 2023 به رشد بیشتری برسانیم! 

بیوگرافی اینستاگرام خود را بهینه کنید

حتماً از کلمات کلیدی اصلی و فرعی مرتبط با حوزه پیج خودتان استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر اکانت مراقبت از پوست دارید، کلمه کلیدی اصلی شما "مراقبت پوستی" است؛ برخی از کلمات کلیدی فرعی می‌توانند "ضد پیری"، "گیاهی"، "ارگانیک" و غیره باشند. فراموش نکنید این کلمات کلیدی را در عنوان و گرافیک خود استفاده کنید.

از هشتگ‌ها به درستی استفاده کنید 

استفاده درست از هشتگ‌ها به راحتی باعث افزایش تعامل کاربران با پیج شما می‌شود. قانون ساده‌ و بسیار مهمی در استفاده از هشتگ‌ها وجود دارد که آن استفاده از هشتگ‌های مرتبط با محتوای پیج‌تان است. با رعایت همین قانون ساده، پس از مدت کوتاهی، فالوورهای جدید و علاقه‌مند به حوزه خودتان را پیدا می‌کنید. 

همچنین توجه داشته باشید که نیازی به استفاده از تمامی ۳۰ مورد هشتگ نیست. به خاطر داشته باشید که هشتگ‌ها را به تعداد زیاد استفاده نکنید و از به کار بردن هشتگ‌هایی که به طور مکرر  (یعنی هر ۵-۱۰ ثانیه) توسط کاربران استفاده می‌شود، خودداری کنید. استفاده از هشتگ‌هایی که به این صورت استفاده می‌شوند می‌تواند باعث شود که نوشته‌های شما از بالای صفحه اکسپلور اینستاگرام سقوط کرده و برای بقیه کاربران پیدا کردن و دیدن پست‌ شما سخت شود. 

لوکیشن را ثبت کنید

از قابلیت لوکیشن (Location) اینستاگرام استفاده کنید و بدانید که تگ کردن مکان در پست‌های اینستاگرام یکی دیگر از راه‌های بهینه‌سازی SEO اینستاگرام است، اما معمولاً به آن توجه نمی‌شود. اگر می‌خواهید رشد اینستاگرام خود را افزایش دهید، بهتر است مکان‌های محبوبی که مخاطبان هدف شما ممکن است در آنجا زندگی کنند و یا وقت خود را سپری کنند را تگ کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید شناخت برند خود را در یک شهر یا منطقه خاص افزایش دهید، به شدت توصیه می‌شود که در بیشتر پست‌های خود، آن مکان را تگ کنید.

انتشار محتوا در بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام 

برای افزایش ارتباط و دسترسی در اینستاگرام، مهم است که زمان مناسب برای پست گذاشتن را بدانید. بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام برای هر شخص و هر کسب‌و‌کاری متفاوت است و نمی‌توان برای آن یک نسخه یکسان پیچید.

بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام بسته به رفتار و موقعیت مکانی مخاطبان هدف شما متفاوت باشد. بنابراین، بررسی داده‌های حساب اینستاگرام شما برای تعیین زمان مناسب پست کردن بسیار مهم است.

در ادامه چند نکته برای شناسایی بهترین زمان پست کردن در اینستاگرام آورده شده است:

تتحلیل مخاطبان خود: در اکانت اینستاگرام خود، از بخش Instagram Insights برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد جمعیت، رفتار و موقعیت مکانی فالوورهای خود استفاده کنید. با بررسی اینسایت اکانت اینستاگرام خودتان به راحتی متوجه خواهید شد که مخاطبان پیج اینستاگرام شما در چه زمانی بیشترین فعالیت را در این شبکه اجتماعی دارند. 

تجربه در زمان پست گذاشتن: سعی کنید در روزها و ساعت‌های مختلفی در پیج اینستاگرام خود پست بگذارید تا با گذر زمان متوجه شوید که کدام ساعت‌ها در روز و چه روزهایی، کاربران بیشتری آنلاین هستند و در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. این فرایند ممکن است کمی زمان‌بر باشد اما در نهایت، اطلاعاتی که در این باره به دست می‌آورید، ارزش بسیاری خواهد داشت. 

البته لازم است این نکته را یادآور شویم که تنها به بهترین زمان پست گذاشتن نباید اعتماد کرد. اگر چه پست گذاشتن در این زمان‌های بهینه می‌تواند به راحتی ارتباط شما را با کاربران و مخاطبان خودتان افزایش دهد اما نمی‌توان نقش مهم محتوای باکیفیت را نادیده گرفت. بنابراین مطمئن باشید که پست‌های شما از لحاظ بصری، زیبا، مرتبط و ارزشمند برای مخاطبان باشد. 

خرید فالوور اینستاگرام 

با توجه به این که اینستاگرام در سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری کرده و افراد زیادی شروع به شهرت یافتن در این اپلیکیشن کرده‌اند. مسئله خرید فالوور اینستاگرام مطرح و به شیوه‌ای رایج تبدیل شده است. این روش یکی از بهینه‌ترین راه‌های به دست آوردن فالوور است. در اینستاگرام به مانند هر شبکه اجتماعی دیگری، تعداد فالوورها و یا دنبال‌کنندگان اهمیت قابل‌توجهی دارد.

روش‌های متعددی برای افزایش تعداد فالوور وجود دارد اما اغلب آن‌ها زمان‌بر و پرکار هستند. در صورتی که این روش، بسیار آسان است و در کمترین زمان ممکن جوابگوی نیاز شما خواهد بود. 

همکاری با اینفلوئنسرهای اینستاگرام

همکاری با اینفلوئنسرهای مختلف در اینستاگرام یکی دیگر از راه‌های جذب فالوور در این شبکه اجتماعی است. زمانی که با اینفلوئنسری همکاری می‌کنید، به نوعی به مخاطبان زیاد و مشتاقی دسترسی پیدا می‌کنید که به اینفلوئنسر و بلاگر خود اعتماد دارند. در این حالت، با تبلیغ و تایید محصول و یا خدمات برند شما توسط آن اینفلوئنسر، فالوورهای زیادی به پیج شما جذب می‌شوند و در نهایت جزئی از مخاطبان هدف شما به شمار می‌آیند. 

با بهره بردن از تاثیر و دسترسی این افراد از جمله اینفلوئنسرها و بلاگرها به راحتی می‌توانید برند خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید. فالوورهای این افراد به آن‌ها اعتماد دارند و آن‌ها را تحسین می‌کنند و بر اساس تایید و معرفی آن‌ها به احتمال زیاد شما را دنبال می‌کنند.

استفاده از کلیه ویژگی‌های اینستاگرام

اگر تمایل دارید تعداد افراد بیشتری پست‌های پیج شما را در اکسپلور خود ببینند، تا جای ممکن تلاش کنید تا از ویژگی‌های مختلف اینستاگرام بهره ببرید. به عنوان مثال از استوری اینستاگرام، هایلایت‌ها، محتوای ویدئویی و کاروسلی و … برای بهینه‌تر شدن پیج‌تان استفاده کنید. هر چقدر شما از تعداد ویژگی‌های بیشتری استفاده کنید، محتوای شما در الگوریتم بهتر شناخته می‌شود و در نهایت عملکرد بهتری خواهید داشت. 

کلام آخر

در سال‌های اخیر، خرید فالوور اینستاگرام، به یک روش بسیار قدرتمند برای ساخت برند و جذب مخاطبان جدید در این شبکه اجتماعی تبدیل شده است. با پیاده‌سازی روش‌های ذکر شده در این مقاله، شما می‌توانید فالوورهای بیشتری را به دست آورید و حضور بالقوه خود را در این شبکه اجتماعی افزایش دهید. در ادامه این مسیر، پیشرفت پیج اینستاگرام خود را حتما پیگیری کنید و داده‌های خود را تجزیه و تحلیل کنید و در صورت نیاز، استراتژی خود را به‌روزرسانی کنید. 

وب‌سایت خرید لایک، به عنوان یک همراه قابل اعتماد در دنیای سوشال مدیا، همواره در کنار شماست و تلاش می‌کند تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان عزیز ارائه دهد. در طول این مسیر، به یاد داشته باشید که ساختن یک برند قوی در اینستاگرام نیازمند زمان و تلاش فراوان است، اما با استفاده از این تاکتیک‌ها و پایبندی به آن‌ها، می‌توانید نتایج عالی را مشاهده کرده و به اهداف تجاری و شخصی خود دست یابید.

 

کاظم سبزواری | 06 March 2024

سلام.برای هر پست معمولا باید از چه تعداد هشتگ استفاده کرد تا منجر به افزایش فالوور بشه؟


پست های مشابه

نگاهی کلی به تنظیمات استوری اینستاگرام
نگاهی کلی به تنظیمات استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام یکی از قسمت‌های جذاب این شبکه اجتماعی است که سادگی و کاربرپسند بودن آن سبب...

2024/08/17
1 دقیقه
تگ کردن در اینستاگرام، روش‌ها و کاربرد‌های آن
تگ کردن در اینستاگرام، روش‌ها و کاربرد‌های آن

با روی کار آمدن اینستاگرام، تحول حیرت‌انگیزی در تولید و ارائه محتوای بصری در شبکه‌های ا...

2024/08/24
30 ثانیه
تفاوت تگ و منشن در اینستاگرام
تفاوت تگ و منشن در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های اجتماعی است که همواره سعی دارد تا از طریق قابلیت‌های خود، ...

2024/09/01
20 ثانیه
آموزش رفع شادوبن اینستاگرام؛ چگونه از محدود شدن در اینستاگرام خارج شویم
آموزش رفع شادوبن اینستاگرام؛ چگونه از محدود شدن در اینستاگرام خارج شویم

تا به حال اتفاق افتاده که پستی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، ولی بعد از مدتی کسی آن را لایک...

2024/09/08
1 دقیقه
آموزش فعال کردن پرچم گذاری (flag for review) در اینستاگرام
آموزش فعال کردن پرچم گذاری (flag for review) در اینستاگرام

در آپدیت جدید اینستاگرام، قابلیت جدیدی به نام Flag for review، به معنی پرچم گذاری برای بررسی اینس...

2024/09/16
40 ثانیه
منشن در اینستاگرام چیست؟ | آموزش تصویری منشن کردن
منشن در اینستاگرام چیست؟ | آموزش تصویری منشن کردن

یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌های اینستاگرام که روزانه میلیون‌ها کارب...

2024/09/23
50 ثانیه
محدودیت منشن در اینستاگرام | تنظیمات تگ در اینستاگرام
محدودیت منشن در اینستاگرام | تنظیمات تگ در اینستاگرام

کلمه منشن به طور کلی به معنای اشاره کردن است. زمانی که شما کسی را در اینستاگرام منشن می‌کنید...

2024/09/23
1 دقیقه
چگونه زمان استوری اینستاگرام را زیاد کنیم؟ / آموزش بالا بردن تایم استوری اینستاگرام
چگونه زمان استوری اینستاگرام را زیاد کنیم؟ / آموزش بالا بردن تایم استوری اینستاگرام

زمانی که اینستاگرام استوری را معرفی کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد که استوری‌ گذاشتن در اینست...

2024/09/28
50 ثانیه
لیست هشتگ‌ها و کلمات ممنوعه اینستاگرام در سال ۲۰۲۴
لیست هشتگ‌ها و کلمات ممنوعه اینستاگرام در سال ۲۰۲۴

پیش از این که در اینستاگرام، پست، استوری و حتی کامنت بگذارید، باید به قوانین و خطوط قرمز اینستاگر...

2024/10/06
40 ثانیه
چرا استوری اینستاگرام بالا نمی‌آید؟ | رفع مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام
چرا استوری اینستاگرام بالا نمی‌آید؟ | رفع مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام

بارگذاری و لود نشدن استوری اینستاگرام، یکی از مشکلاتی است که همیشه کاربران اینستاگرام با آن مواجه...

2024/10/13
1 دقیقه

لطفا صبر کنید...