پروموشن اینستاگرام: چگونه بازدید پست‌ها و استوری‌ها را با پروموت اینستاگرام افزایش دهیم

خریدلایک kharidlikes
20 April 2024
برای خواندن این مقاله 1 دقیقه زمان لازم است.

پروموت اینستاگرام

اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد که ۹۰ درصد آنها حداقل یک حساب تجاری را دنبال می‌کنند. استفاده از پروموت اینستاگرام، فرصتی ایده‌آل برای ایجاد روابط نزدیک با انبوهی از مشتریان است.

میانگین نرخ تعامل در اینستاگرام ۱/۶٪ در هر پست است. برای مقایسه، در فیس بوک و توییتر، این نرخ ها ۰/۰۹٪ و ۰/۰۴۸٪ است. ۷۷ درصد از مصرف‌کنندگان اگر برندی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند، احتمال خرید بیشتری از آن برند دارند. ۶۵ درصد پس از دیدن یک برند در اینستاگرام، از آن برند خرید می‌کنند.

با استفاده از پروموشن اینستاگرام امکان نمایش پست‌های شما به مشتریان هدف وجود دارد. با این قابلیت امکان خرید مشتریان از برند هدف بسیار افزایش پیدا می‌کند. در این مقاله از خرید لایک، صفر تا صد پروموت کردن پست و استوری در اینستاگرام آموزش داده می‌شود.

پروموت اینستاگرام چیست؟ 

پروموت اینستاگرام قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد پست‌ها، استوری‌ها یا هایلایت‌های عادی اینستاگرام را با پرداخت هزینه به پست‌های اسپانسری (پولی) تبدیل کنید. چنین پست‌هایی معمولاً شبیه پست‌ها یا استوری‌های فید ارگانیک به نظر می‌رسند، اما می‌توانند با تگ اسپانسر (sponsored) که در زیر دسته اینستاگرام ظاهر می‌شود، شناسایی شوند. 

پروموت اینستاگرام چیست

همچنین می‌توانید به پست‌ها دعوت به اقدام (call to action) قابلیت کلیک اضافه کنید. برای استوری‌ها نیز می‌توانید قابلیت swipe-up یا تند کشیدن به بالا را اضافه کنید. شما می‌توانید بودجه و مدت زمان اجرای تبلیغات را تعیین کنید و بر اساس عواملی مانند مکان، جمعیت شناختی، علایق، مخاطبان هدف خود را برای پست تقویت شده (boosted post) خود انتخاب کنید. بسیاری از کسب‌وکارها علاوه بر روش‌های ارگانیک و غیر ارگانیک مانند خرید لایک اینستاگرام برای افزایش تعامل، از پروموشن اینستاگرام نیز استفاده می‌کنند. در همه این روش‌ها هدف این است که محتوای خود را گسترش دهند و به مخاطبان بیشتری نسبت به فالوورهای فعلی‌شان دست یابند. هرچه تعداد مخاطبان هدف افزایش یابد احتمال خرید از آن برند نیز به همان نسبت افزایش می‌یابد.

پروموشن اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

در این بخش نحوه پروموت پست و استوری در اینستاگرام را توضیح خواهیم داد. قبل از شروع، به خاطر داشته باشید که ویژگی پروموشن اینستاگرام فقط برای حساب های تجاری در دسترس است. بنابراین، اگر حساب تجاری ندارید، قبل از ادامه حساب کاربری عادی خود را به حساب بیزینسی تبدیل کنید.

تبدیل اکانت معمولی اینستاگرام به اکانت تجاری

  • وارد برنامه اینستاگرام شوید و با کلیک روی عکس پروفایل در پایین سمت راست به پروفایل خود بروید.

  • روی سه خط در بالا سمت راست کلیک کنید.

  •  در مرحله بعد، روی " تنظیمات " کلیک کنید.

  • روی " حساب " یا همان اکانت کلیک کنید و به پایین صفحه بروید.

  • سپس روی “ Switch to Professional Account ” کلیک کنید

  • دستورات را دنبال کنید تا راه اندازی حساب بیزینس را به پایان برسانید.

تبدیل حساب معمولی به حساب تجاری در اینستاگرام مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال برای ساخت فروشگاه در اینستاگرام نیاز یه اکانت تجاری دارید. همچنین در اکانت تجاری آمار دقیق تری در بخش اینسایت قابل دسترس است.

تبدیل اکانت معمولی اینستاگرام به اکانت تجاری

آموزش پروموت اینستاگرام یا اینستاگرام پروموشن

همانطور که می‌دانید، هرچه بازدید پست‌های شما بیشتر باشد احتمال اشتراک‌گذاری آن پست توسط فالوورها افزایش می‌یابد. دیده شدن پست توسط افراد بیشتر، نتیجه‌ایی جز افزایش طبیعی فالوور و افزایش درامد و همچنین کاهش نیاز به خرید فالوور اینستاگرام نخواهد داشت. برای جذب فالوورهای از طریق افزایش بازدید پست‌، شما می‌توانید پستی را از فید خود برای پروموت یا boost post انتخاب کنید. بهترین استراتژی این است که پست‌های با عملکرد بالای خود را انتخاب کنید. منظور از عملکرد بالا یعنی پست‌های جذاب‌تر با گرافیک بهتر و پربازدید است. سپس، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله ۱: وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و با ضربه زدن بر روی آیکون پروفایل در پایین سمت راست به پروفایل اینستاگرام خود بروید. سپس گزینه « Promotions » را انتخاب کنید.

مرحله ۲: برنامه به طور خودکار یکی از بهترین پست‌های شما را برای پروموت پیشنهاد می‌کند. می‌توانید با این پیشنهاد پیش بروید، یا روی « انتخاب پست » ضربه بزنید تا پست دلخواه خود را از فید خود انتخاب کنید. پس از انتخاب پستی که می‌خواهید تبلیغ کنید، روی نماد در اندروید یا next در iOS گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

آموزش پروموت اینستاگرام

مرحله ۳: هدف خود را از میان گزینه‌های ذکر شده انتخاب کنید. 

  • اگر می‌خواهید افراد بیشتر محتوای شما را ببینند و پیج شما را فالو کنند، More Profile Visits ( بازدید بیشتر از پروفایل ) را انتخاب کنید. 

  • در صورتی که می‌خواهید افراد را به وب‌سایت خود هدایت کنید، More Website Visits ( بازدید بیشتر از وب‌سایت ) را انتخاب کنید. سپس می‌توانید URL وب سایت خود و یک دعوت به اقدام (call to action) را به پست خود اضافه کنید.

  • اگر کسب‌وکار شما خدماتی ارائه می‌دهد و می‌خواهید از طریق پیام‌های مستقیم سؤالات بیشتری از مشتریان بالقوه ایجاد کنید، پیام‌های بیشتر ( More Messages ) را انتخاب کنید.

مرحله ۴: در مرحله بعد، مخاطبان هدف خود را برای پست تبلیغاتی خود انتخاب کنید.

  •  اگر Automatic ( خودکار ) را انتخاب کنید ، پست شما برای افرادی که با نمایه فالوورهای فعلی شما مطابقت دارند هدف قرار می‌گیرد. 

  • با انتخاب گزینه Create Your Own ( ایجاد توسط خودتان )، مخاطبان هدف خود را بر اساس موقعیت مکانی، سن، جنسیت و علایق شخصی‌سازی کنید.

مراحل پروموت اینستاگرام

مرحله ۵: در صفحه بعد مقدار پولی را که می‌خواهید برای تبلیغ پست خود خرج کنید (Budget) و مدت زمان اجرای تبلیغات (Duration) را از 1 تا 30 روز انتخاب کنید.

مرحله ۶: در انتها، می‌توانید پست خود را مرور کنید. اگر حساب کسب و کار شما به یک صفحه تجاری فیس بوک مرتبط نشده باشد، قبل از اینکه بتوانید ادامه دهید، باید یک روش پرداخت را در بخش پرداخت (Payment) اضافه کنید. بعد، ایجاد پروموشن (Create Promotion) را انتخاب کنید و کارتان تمام شد!

هزینه پروموشن اینستاگرام

پس از ایجاد یک پروموشن، پست شما به عنوان "در حال بررسی" برچسب گذاری می‌شود. پس از تایید تبلیغ شما توسط اینستاگرام، یک اعلان در فید فعالیت خود دریافت خواهید کرد. هنگامی‌که پروموشن شروع به اجرا کرد، می‌توانید از دکمه پروموشن در پست خود برای مشاهده اطلاعات بیشتر استفاده کنید.

پروموشن کردن استوری اینستاگرام

استوری‌ها نوعی محتوا هستند که به سرعت در حال رشد هستند. استوری ۱۵ برابر سریعتر از پست در رشد پیج موثر است. بر اساس نظرسنجی، استوری‌ها برای تبلیغ کسب‌وکارها بسیار خوب عمل می‌کنند، زیرا ۶۲ درصد از مردم گفتند که پس از دیدن تبلیغات در استوری‌، به مارکت‌ها یا محصولات علاقه‌مندتر شده‌اند.

۵۰۰ میلیون نفر هر روز استوری‌ها را تماشا می‌کنند بنابرای به هر روشی باید تلاش کرد تا بازدید استوری‌ها افزایش یابد. دو روش برای افزایش بازدید استوری وجود دارد که یکی خرید ویو استوری اینستاگرام است و دیگری پروموت کردن آن. بنابراین امکان فعال کردن promot اینستاگرام در استوری نیز وجود دارد. شما می‌توانید استوری‌های فعال یا استوری‌های هایلایت شده خود را پروموت کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که فقط می‌توانید از عناصر قابل لمس خاصی مانند هشتگ‌ها، منشن‌ها، نظرسنجی‌ها و برچسب‌های مکان استفاده کنید. برای promot استوری اینستاگرام نمی‌توانید از GIF، ایموجی، موسیقی و سایر عناصر از این دست استفاده کنید.

برای پروموت کردن استوری مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.

برای دسترسی به استوری خود، روی عکس پروفایل خود کلیک کنید.

روی سه نقطه در پایین سمت راست ضربه بزنید و " Promote " را انتخاب کنید.

پروموشن کردن استوری اینستاگرام

اگر می‌خواهید یک استوری قدیمی‌یا آرشیو شده اینستاگرام را تبلیغ کنید، به پروفایل خود بروید و روی سه خط در بالا سمت راست ضربه بزنید. برای دسترسی به استوری‌های آرشیو شده خود،  بایگانی (archive) را از منوی کشویی انتخاب کنید. مراحل بعدی کاملا مشابه پروموت کردن پست است. مراحل ۳ تا ۶ را مجددا انجام دهید.

پروموشن استوری اینستاگرام شما پس از بررسی و تایید توسط اینستاگرام اجرا می‌شود. استوری فعال در پروفایل شما پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شود. با این حال، همچنان به عنوان یک داستان تبلیغاتی برای مدت زمانی که تنظیم کرده‌اید اجرا می‌شود. 

انتخاب پست و استوری مناسب برای پروموشن اینستاگرام

اکنون که می‌دانید چگونه یک پست یا استوری را در اینستاگرام پروموت کنید، در اینجا نگاهی به چند استراتژی عملی برای استفاده حداکثری از قابلیت ارتقا پست اینستاگرام خود می‌اندازیم.هزاران نکته و ترفند برای پروموشن کردن یک محتوا در اینستاگرام وجود دارد. در اینجا تکنیک‌های اصلی را لیست می‌کنیم:

۱. محتوای مرتبط را به اشتراک بگذارید.

در رسانه های اجتماعی، شما با انبوهی از محتوا برای جلب توجه یک کاربر رقابت می‌کنید. شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه مشتری را به خود جلب کنید، اگر مشتری نتواند با محتوای شما ارتباط برقرار کند، بدون فکر از میان پست‌های شما می‌گذرد. به همین دلیل ضروری است که فید اینستاگرام شما هم با برند و هم به مشتریان هدف شما مرتبط باشد. منظور از فید اینستاگرام، اولین صفحه‌ای که وقتی وارد اینستاگرام می شوید می‌بینید یا همان صفحه home است.

۲. برای انتخاب پست مناسب برای پروموت از Instagram Insights استفاده کنید.

هنگام انتخاب یک پست اینستاگرام از فید خود برای promot یا boost post، پستی را انتخاب کنید که از قبل بازخورد خوبی از مخاطبان شما گرفته است. چنین پست‌هایی شانس بیشتری برای گسترش و جلب توجه کاربران بیشتر دارند. ویژگی Instagram Insights ، که در اکانت بیزینسی شما قابل دسترسی است، می‌تواند به شما کمک کند پست‌های قبلی را که بیشترین تعامل را داشته‌اند شناسایی کنید و محتوایی که برای جمعیت‌شناسی مخاطبان شما مفید است انتخاب کنید. پست‌های پروموت شده‌ای که از محتوای با عملکرد خوب در گذشته انتخاب شوند، بازده و بازخورد بیشتری دارند.

۳. محتوا را با دقت انتخاب کنید.

کاربران اینستاگرام در مورد محتوایی که به آن‌ها نمایش داده می‌شود سختگیر هستند. برای پروموت اینستاگرام سعی کنید محتوایی را انتخاب کنید که مناسب موقعیت مکانی و نوع مخاطب هدف کسب و کارتان باشد.

۴. محتوای تبلیغاتی خود را ارگانیک نشان دهید. 

محتواهای تبلیغاتی با لوگوهای بزرگ یا فراخوانی برای اقدام، کاربران اینستاگرام را دفع می‌کنند. ۷۸ درصد از فالوورها در صورت ارسال محتوای تبلیغاتی زیاد، برندها را آنفالو می‌کنند. پست هایی که تبلیغ می‌کنید باید کاملا همسو با محتوای دیگر در فید خبری فالوورهایتان باشد. برای بیان شخصیت برند خود ، از ویژگی های قابل تشخیص مانند رنگ امضای خود استفاده کنید.

۵. مطمئن شوید که محتوای شما برای موبایل مناسب است.

اگر مخاطبان را از پست های تبلیغاتی به وب سایت خود هدایت می‌کنید، صفحات فرود خود را در تفن همراه بهینه سازی کنید. طبق آمر ۹۱ درصد از کاربران از طریق دستگاه های تلفن همراه به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند.

۶. برای ارتقا پست اینستاگرام، هدف گذاری را به صورت دستی تنظیم کنید

اینستاگرام قابلیت هدف گیری خودکار مخاطب هدف را ارائه می‌دهد. با این قابلیت، پست پروموت شده را برای کاربرانی که با جمعیت شناسی فالوورهای فعلی شما مطابقت دارند تبلیغ می‌کند. با این حال، با سفارشی کردن مخاطبان هدف به صورت دستی، می‌توان کنترل بیشتری بر روی افرادی که پست شما را می‌بینند، داشت. انتخاب گزینه “ Create Your Own ” می‌توانید مخاطبان هدف خود را بر اساس مکان، سن، جنسیت و علایق تعیین کنید. این روش زمانی مفید است که می‌خواهید به مخاطبین جدیدی دسترسی پیدا کنید که جمعیت‌شناسی آن‌ها با فالوورها فعلی شما متفاوت باشد.

۷. به طور مداوم پست کنید

الگوریتم اینستاگرام به حساب‌هایی که به طور مداوم پست می‌کنند (حداقل یک بار در روز) اهمیت بیشتری می‌دهد. هرچه فید خود را به طور مداوم به‌روز کنید، احتمال بیشتری برای دسترسی ارگانیک به دست خواهید آورد. ۲ پست و ۲ استوری در روز، به عملکرد خوب پست‌های اسپانسری شما نیز کمک می‌کند. همانطور که محتوای بیشتری را پست می‌کنید، تجزیه و تحلیل عملکرد آنها نیز مهم است. می‌توانید با انتشار پست‌ها در زمان‌های مختلف آزمایش کنید تا زمان ایده‌آل برای پست کردن برای حداکثر تعامل را بیابید .

۸. انواع مختلف پست های اسپانسری اینستاگرام را تست کنید تا ببینید کدام بهتر کار می‌کنند

هنگامی‌ که شروع به پروموت می‌کنید، چند نوع پست مختلف را promote کنید و تعامل آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنید. این به شما کمک می‌کند تا نوع پست sponsere که به احتمال زیاد بهترین پاسخ را به شما می‌دهد شناسایی کنید. برای مثال، ممکن است زیبایی‌ شناسی متفاوتی را تجربه کنید، مانند یک پست تصویری مستقل، یک پست ویدیویی یا یک پست مبتنی بر متن، تا ببینید چه چیزی توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

هزینه پروموشن اینستاگرام چقدر است؟

برای شروع بحث در مورد بودجه پروموت اینستاگرام خود، بیایید یک بار شرایط و ضوابط شبکه را مرور کنیم. طبق قوانین، باید کل مبلغی را که می‌خواهید برای تبلیغات پست خرج کنید، انتخاب کنید. سپس مدت زمان تبلیغات را تعیین می‌کنید و شبکه اجتماعی به‌طور خودکار تصمیم می‌گیرد که هر روز چه مقدار پول می‌تواند حذف کند. شما هرگز نمی توانید از محدودیت های کل بودجه خود خارج شوید.

طبق آمارها، در حال حاضر میانگین CPC برای boost post اینستاگرام بین 0.50 تا 1.00 دلار است. برای صنایع بسیار رقابتی، مانند پوشاک، این هزینه می‌تواند تا 3.00 دلار در هر کلیک برسد.

سخن پایانی

گزینه پروموت اینستاگرام به شما امکان می‌دهد پست‌های معمولی، استوری‌ها، نکات برجسته یا آرشیو استوری‌ها را به پست‌ اسپانسری تبدیل کنید. این تغییر چندین مزیت را به همراه دارد: فرصتی است برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر، قابل مشاهده‌تر کردن محتوای شما و افزودن دکمه‌های تماس‌ قابل کلیک به پست و استوری.

boost post اینستاگرام فقط برای پروفایل‌های تجاری در دسترس است. این نوع اکانت مزایای بیشتری نسبت به حساب‌های شخصی دارد. حساب business عملکرد لحظه‌ای پست‌های شما، آمار فالوورها و غیره را نشان می‌دهند.

متاسفانه امکان استفاده و پرداخت هزینه‌های پروموت در ایران وجود ندارد. به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد باید به دنبال راه‌های جایگزین باشید. به همین دلیل توصیه می‌شود برای استفاده از پروموشن اینستاگرام در ایران از گزینه‌های جایگزین استفاده کنید.

 

 

سوالات متداول آموزش پروموت اینستاگرام

پروموت اینستاگرام تبلیغاتی است که به وسیله خود اینستاگرام انجام می‌شود. این قابلیت تنها در پیج‌های بیزینسی فعال می‌شود و نرخ بازدید و نرخ تعامل را افزایش می‌دهد.

متاسفانه امکان استفاده و پرداخت هزینه پروموشن اینستاگرام در ایران وجود ندارد. بنابراین یا باید با استفاده از سایت‌های واسطه فعال و پرداخت کنید یا از روش‌های جایگزین پروموت اینستاگرام در ایران استفاده کنید.

ارتقاع پست در اینستاگرام به معنی افزایش بازدید پست به واسطه پرداخت پول به اینستاگرام است. ایارتقاع پست در اینستاگرام به معنی افزایش بازدید پست به واسطه پرداخت پول به اینستاگرام است. اینستاگرام با ارتقاع پست در اینستاگرام به معنی افزایش بازدید پست به واسطه پرداخت پول است. اینستاگرام با نمایش پست یا استوری شما برای مخاطبان هدف به ارتقای پیج کمک کند. هزینه‌ای که اینستاگرام دریافت می‌کند از یک دلار تا مبالغ بالاتر بسته به موضوع پست متفاوت است.نمایش پست یا استوری شما برای مخاطبان هدف به ارتقای پیج کمک کند. هزینه‌ای که اینستاگرام دریافت می‌کند از یک دلار تا مبالغ بالاتر بسته به موضوع پست متفاوت است.نستاگرام با نمایش پست یا استوری شما برای مخاطبان هدف به ارتقای پیج کمک کند. هزینه‌ای که اینستاگرام دریافت می‌کند از یک دلار تا مبالغ بالاتر بسته به موضوع پست متفاوت است.

لیال راد | 09 March 2024

سلام وقت بخیر از اونجایی که امکان خرید سرویس پروموت در ایران وجود نداره امکانش هست با خرید سرویس ویوی ریلز به همون هدفی که در سرویس پروموت وجود داره برسم؟؟


Reply to: @لیال راد
(Admin) خریدلایک kharidlikes | 09 March 2024

سلام و وقت بخیر، از اینکه به ما اعتماد کردید و سوال خود را مطرح کردید، سپاسگزارم. بله، خرید سرویس ویوی ریلز می‌تواند به افزایش دیده شدن محتوای شما کمک کند و تا حدودی اهداف مشابهی با سرویس پروموت داشته باشد. با افزایش تعداد ویوها، پست‌های شما شانس بیشتری برای ظاهر شدن در صفحه‌ی اکسپلورر کاربران دارند، که این امر به افزایش برد و جذب مخاطب بیشتر منجر می‌شود.


پست های مشابه

آموزش افزایش حداکثر زمان ریلز اینستاگرام
آموزش افزایش حداکثر زمان ریلز اینستاگرام

ریلز اینستاگرام یکی از بهترین قابلیت‌های این شبکه‌های اجتماغی محبوب است. از ویژگی ریلز ...

2024/03/02
30 ثانیه
۷ تفاوت ریلز با استوری اینستاگرام در بروزرسانی جدید
۷ تفاوت ریلز با استوری اینستاگرام در بروزرسانی جدید

تفاوت ریلز و استوری در اینستاگرام می‌تواند در انتخاب بهترین روش ارائه محتوا بسیار تاثیرگذار ...

2024/03/09
50 ثانیه
روش‌های موثر برای رفع مشکل ریلز اینستاگرام
روش‌های موثر برای رفع مشکل ریلز اینستاگرام

یکی از سوالات متداولی که این روزها از سوی برخی از کاربران اینستاگرام پرسیده می‌شود، این است ...

2024/03/09
1 دقیقه
نحوه فعال سازی موزیک ریلز اینستاگرام
نحوه فعال سازی موزیک ریلز اینستاگرام

هنگامی که اینستاگرام برای اولین بار قابلیت Reels را راه اندازی کرد، کاربران برای فعال‌سازی م...

2024/03/09
50 ثانیه
چگونه مشکل کپی رایت موزیک اینستاگرام را حل کنیم؟
چگونه مشکل کپی رایت موزیک اینستاگرام را حل کنیم؟

اینستاگرام یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی است که تاکنون مورد توجه مخاطبان قرار گرف...

2024/03/09
50 ثانیه
قابلیت ویرایش پیام‌های دایرکت اینستاگرام به این شبکه اجتماعی محبوب اضافه شد
قابلیت ویرایش پیام‌های دایرکت اینستاگرام به این شبکه اجتماعی محبوب اضافه شد

در آپدیت جدید شرکت مادر اینستاگرام یعنی متا، قابلیت ویرایش پیام‌های دایرکت اینستاگرام به این...

2024/04/03
20 ثانیه
علل کم بودن بازدید استوری اینستاگرام چیست؟
علل کم بودن بازدید استوری اینستاگرام چیست؟

هیچ چیز بدتر از این نیست که در پی تلاش برای تولید محتوا و گذاشتن استوری در اینستاگرام با کم بودن ...

2024/04/20
50 ثانیه
ری اکشن تلگرام چیست؟ روش‌های افزایش ری اکشن تلگرام
ری اکشن تلگرام چیست؟ روش‌های افزایش ری اکشن تلگرام

ری اکشن تلگرام یکی از جذابترین قابلیت‌های این برنامه پرمخاطب است که امکان تعامل بیشتر کاربر ...

2024/04/21
1 دقیقه
نکاتی طلایی در مورد الگوریتم ریلز اینستاگرام
نکاتی طلایی در مورد الگوریتم ریلز اینستاگرام

پیروی از قوانین و الگوریتم ریلز اینستاگرام، شبیه به تیراندازی به یک هدف متحرک است! درست زمانی که ...

2024/04/28
40 ثانیه
بازیابی ریلز اینستاگرام به صفحه اصل
بازیابی ریلز اینستاگرام به صفحه اصل

بازیابی ریلز اینستاگرام چگونه است؟ در برخی مواقع ممکن است به صورت کاملا ناگهانی، ریلز اینستاگرام ...

2024/04/28
50 ثانیه

لطفا صبر کنید...