آموزش استفاده از پروموت اینستاگرام در ایران

خریدلایک kharidlikes
19 December 2023
برای خواندن این مقاله 30 ثانیه زمان لازم است.

جایگزین اینستاگرام پروموشن در ایران

پروموت اینستاگرام به عنوان یک روش‌ موثر برای افزایش دیده شدن و تبلیغات در این شبکه اجتماعی شناخته شده است. متاسفانه استفاده از پروموشن اینستاگرام در ایران با محدودیت‌هایی همراه است. در مقالات قبلی، به طور کامل توضیح داده شده است که چگونه می توان از پروموت اینستاگرام استفاده کرد. برای یادگیری بیشتر در مورد پروموشن اینستاگرام، روی این لینک کلیک کنید: اینستاگرام پروموشن چیست؟

در ادامه این مقاله، توضیح کوتاهی در مورد پروموت اینستاگرام ارائه ‌می‌دهیم و به ارائه راه حل‌های جایگزین در ایران می‌پردازیم.
با توجه به رشد روزافزون تعداد کاربران اینستاگرام، پروموت اینستاگرام ابزار قدرتمندی برای تبلیغات و گسترش محصولات و خدمات است. پروموشن در اینستاگرام به معنای استفاده از تبلیغات برای بهبود دسترسی کاربران و رساندن پیام به مخاطبان هدف است. با استفاده از پروموشن، می توانید محتواهای خود را به کاربرانی که در محدوده جغرافیایی خاصی قرار دارند یا به کسب و کار شما مربوط هستند، نمایش دهید.

آموزش پروموت اینستاگرام در ایران

پروموت اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا به طور موثرتری با مخاطبان هدف خود، ارتباط برقرار کنید. بیشتر دیده شوید و بهبود عملکرد و نتایج تبلیغات خود را تجربه کنید. ارزیابی دقیقی از آمار بازدید و رشد فالوورها داشته باشید. در نهایت می‌توانید بودجه تبلیغات خود را مدیریت کنید. 

 با توجه به رشد روزافزون کاربران اینستاگرام، پروموشن به عنوان یک راهکار اساسی برای رسیدن به مخاطبان و جذب مشتریان جدید در این شبکه بسیار حائز اهمیت است.اما متأسفانه به دلیل تحریم‌های موجود، قابلیت پروموشن اینستاگرام در ایران در دسترس نیست. کاربرانی که در ایران زندگی می‌کنند، نمی‌توانند مکانی برای مخاطبین خود مشخص کنند و حتی اگر از برنامه‌های تغییر لوکیشن استفاده کنند باز هم در آینده ممکن است برایشان دردسرساز باشد. از طرفی پرداخت هزینه برای کاربران ایرانی مشکل است؛ زیرا به حساب بین‌المللی دسترسی ندارند و در بین گزینه‌های واحد پول، ریال یا تومان وجود ندارد.

به صورت کلی استفاده از پروموشن اینستاگرام در ایران امکان‌پذیر نیست اما اگر مقیم خارج از کشور هستید یا کسب و کارتان به گونه‌ای است که می‌توانید در سایر کشور‌ها نیز خدمات خود را ارائه دهید، می‌توانید مکان مخاطبین خود را در کشوری دیگر انتخاب کنید و هزینه‌ی آن را با حساب‌های بین‌المللی بپردازید.

آیا جایگزین برای پروموشن اینستاگرام در ایران وجود دارد؟

روش‌های مختلفی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد که همگی تاثیرگذار و مناسب هستند. البته شاید جایگزین پروموت اینستاگرام نباشند، اما قطعا موثر هستند. در ادامه چند روش جایگزین را شرح می‌دهیم:

۱- تبلیغات در پیج‌های پربازدید مرتبط با کسب و کار

پیج‌های اینستاگرامی که مخاطبان زیادی دارند و فالوورهای‌شان را کسانی تشکیل می‌دهند که بازار هدف شما هستند، با استفاده از تبلیغات هدفمند در صفحات مرتبط با حوزه کاری خود، شما می‌توانید در معرض دید جامعه‌ای از افرادی قرار گیرید که به عنوان بازار هدف شما شناخته می‌شوند.

البته خیلی مهم است که پیجی که برای تبلیغات انتخاب می‌کنید، فالوورها و لایک‌های زیادی داشته باشند. قبل از تبلیغ صفحه خود در پیج‌های مرتبط، تعداد فالوورهای خود را به صورت طبیعی یا به کمک ارائه دهندگان خدمات شبکه‌های اجتماعی افزایش دهید. در سایت‌های ارائه خدمات شبکه‌های اجتماعی، امکان خرید لایک اینستاگرام یا خرید پکیج‌های مختلف فراهم شده است.

تبلیغات اسپانسری یا پروموت اینستاگرام دقیقا به افراد واقعی و فعال می‌رسد. برای تبلیغات در پیج‌های پربازدید مرتبط سعی کنید پیجی را انتخاب کنید که درصد بالایی از فالوورهای آن، واقعی باشند.

۲- پاپ آپ یا پاپاپ اینستاگرام

یکی دیگر از روش‌های تبلیغاتی جایگزین برای پروموشن اینستاگرام در ایران، پاپ آپ است. در این روش، صفحه شما به صورت خودکار و بدون نیاز به تداخل کاربر، روی تلفن همراه آنان نمایش داده می‌شود. در روش پاپاپ صدها هزار نفر پیج شما را خواهند دید. البته این روش برخلاف تبلیغات پروموت و اسپانسری اصلا هدفمند محسوب نمیشود. اما تبلیغات شما توسط جماعت گسترده‌ای از کاربران در اینستاگرام دیده می‌شود که در نهایت، افزایش تعامل کلیه پست‌ها را رقم می‌زند. هزینه این روش تبلیغات نسبت به پروموشن به صرفه تر است.   

بر خلاف روش پروموت یا اسپانسری اینستاگرام که فقط یک پست شما پروموت می‌شود، در روش پاپاپ، کل پیج شما با تمام پست‌ها و محتوا در معرض نمایش کاربران قرار می‌گیرد. 

تبلیغات پاپ آپ جایگزین پروموت اینستاگرام در ایران

۳- تولیدی محتوای دسته اولِ یونیک و غیرتکراری

محتوای  بی‌نظیر می‌تواند مخاطبین هدف را به سمت پیج اینستاگرام شما هدایت کند. با استفاده از محتوای یونیک و غیر کپی، می‌توانید شاهد رشد روز افزون پیج‌تان باشید. حتی می‌توانید با داشتن یک استراتژی محتوای بهینه، مشتریانی نیز به دست آورید.

زیرا مشتریان شما ابتدا از طریق محتوایی که در پیج شما قرار می‌گیرد، با شما آشنا می‌شوند و سپس به شما مراجعه کرده و خرید خود را انجام می‌دهند. با تولید محتوای یونیک، هر تبلیغی می‌تواند اثرگذارو سودآور باشد. اساس تبلیغات همیشه بر روی کیفیت محتوا استوار است. زمانی که شما محتوایی با کیفیت و مفید ارائه می‌دهید، کاربران بیشتر به آن جذب می‌شوند و احتمال برقراری تعاملات بیشتر با محتوای شما افزایش می‌یابد. 

سخن پایانی 

پروموت اینستاگرام در ایران با محدودیت‌هایی همراه است. به دلیل محدودیت‌هایی که وجود دارد باید به دنبال راه‌های جایگزین برای پروموت در ایران باشید. این راه‌های جایگزین می‌توانند برای افراد و کسب و کارهایی که در ایران فعالیت می‌کنند و با محدودیت‌های پروموشن اینستاگرام روبه‌رو هستند، مفید باشد.

اهمیت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام در رشد کسب و کار و جذب مخاطبان کاملا مشهود است. به همین دلیل، انتخاب روش‌های جایگزین و موثر در ایران می‌تواند به کسب و کارها کمک زیادی کند. با استفاده از روش‌های جایگزین پروموت اینستاگرام در ایران می‌توانید تا حد زیاد این خلا را جبران کنید.

همچنین، می‌توان با استفاده از ابزارهای تحلیلی و اندازه‌گیری کارایی تبلیغات در روش‌های جایگزین، به بهبود عملکرد و تجزیه و تحلیل دقیق‌تر از نتایج تبلیغات دست پیدا کرد. با توجه به اهمیت تبلیغات در دنیای مدرن، توسعه روش‌های جایگزین و موثر برای پروموشن اینستاگرام و تبلیغ در دیگر شبکه‌های اجتماعی در ایران امری ضروری است.

 

پست های مشابه

روش‌های موثر برای رفع مشکل ریلز اینستاگرام
روش‌های موثر برای رفع مشکل ریلز اینستاگرام

یکی از سوالات متداولی که این روزها از سوی برخی از کاربران اینستاگرام پرسیده می‌شود، این است ...

2024/03/09
1 دقیقه
نحوه فعال سازی موزیک ریلز اینستاگرام
نحوه فعال سازی موزیک ریلز اینستاگرام

هنگامی که اینستاگرام برای اولین بار قابلیت Reels را راه اندازی کرد، کاربران برای فعال‌سازی م...

2024/03/09
50 ثانیه
چگونه مشکل کپی رایت موزیک اینستاگرام را حل کنیم؟
چگونه مشکل کپی رایت موزیک اینستاگرام را حل کنیم؟

اینستاگرام یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی است که تاکنون مورد توجه مخاطبان قرار گرف...

2024/03/09
50 ثانیه
قابلیت ویرایش پیام‌های دایرکت اینستاگرام به این شبکه اجتماعی محبوب اضافه شد
قابلیت ویرایش پیام‌های دایرکت اینستاگرام به این شبکه اجتماعی محبوب اضافه شد

در آپدیت جدید شرکت مادر اینستاگرام یعنی متا، قابلیت ویرایش پیام‌های دایرکت اینستاگرام به این...

2024/04/03
20 ثانیه
علل کم بودن بازدید استوری اینستاگرام چیست؟
علل کم بودن بازدید استوری اینستاگرام چیست؟

هیچ چیز بدتر از این نیست که در پی تلاش برای تولید محتوا و گذاشتن استوری در اینستاگرام با کم بودن ...

2024/04/20
50 ثانیه
ری اکشن تلگرام چیست؟ روش‌های افزایش ری اکشن تلگرام
ری اکشن تلگرام چیست؟ روش‌های افزایش ری اکشن تلگرام

ری اکشن تلگرام یکی از جذابترین قابلیت‌های این برنامه پرمخاطب است که امکان تعامل بیشتر کاربر ...

2024/04/21
1 دقیقه
نکاتی طلایی در مورد الگوریتم ریلز اینستاگرام
نکاتی طلایی در مورد الگوریتم ریلز اینستاگرام

پیروی از قوانین و الگوریتم ریلز اینستاگرام، شبیه به تیراندازی به یک هدف متحرک است! درست زمانی که ...

2024/04/28
40 ثانیه
بازیابی ریلز اینستاگرام به صفحه اصل
بازیابی ریلز اینستاگرام به صفحه اصل

بازیابی ریلز اینستاگرام چگونه است؟ در برخی مواقع ممکن است به صورت کاملا ناگهانی، ریلز اینستاگرام ...

2024/04/28
50 ثانیه
آموزش مرحله به مرحله 5 روش پرکاربرد برای دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام
آموزش مرحله به مرحله 5 روش پرکاربرد برای دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام

تصور کنید که در حال چرخیدن در میان انبوهی از محتواهای جذاب اینستاگرام هستید، که ناگهان آهنگ یک ری...

2024/05/11
1 دقیقه
پست‌ های ذخیره شده در اینستاگرام به کجا می‌روند؟
پست‌ های ذخیره شده در اینستاگرام به کجا می‌روند؟

احتمالا تا به حال برای شما هم پیش آمده است، که در حال چرخیدن در شبکه‌ی اینستاگرام، به پستی&n...

2024/05/14
30 ثانیه

لطفا صبر کنید...